
BE e257
De BE e257 is een kanten bolero met een boothals en driekwartmouwen, verkrijgbaar in de maten S t/m 3XL.
Wil je de BE e257 komen passen? Kom dan langs bij onze bruidswinkel in Almere.
| Subcategorie | Bolero's |
|---|---|
| Merk | Bianco Evento |
| Prijs |

De BE e257 is een kanten bolero met een boothals en driekwartmouwen, verkrijgbaar in de maten S t/m 3XL.
Wil je de BE e257 komen passen? Kom dan langs bij onze bruidswinkel in Almere.
| Subcategorie | Bolero's |
|---|---|
| Merk | Bianco Evento |
| Prijs |
Geweldige bruidsmode zaak met geweldige dames, die veel kennis van zaken hebben. Zeer vriendelijk en behulpzaam. Wat een geweldige zaak. Mijn zus straalde echt in haar uitgekozen jurk!
We spent a lovely afternoon at Hartenvrouw Bruidsmode. They took amazing care of us and really helped the bride in her choice, showing a lot of passion and professionalism along the way. Definitely recommend!
Fantastische ervaring !! Met hele lekker zelfgemaakte appeltaart
Een prachtige zaak met heel vriendelijk en kundig personeel. Prachtige jurk en fantastische begeleiding.
Super winkel, veel verschillende keuzes. Vriendelijk personeel.
Geweldig is mij beste vriendin geholpen met de jurk uit zoeken. Ze weten waar ze het over hebben en denken heel erg mee met de jurk aanpassen. Ik weet zeker dat ik hier ook ga kijken in de toekomst
Afgelopen zaterdag een pasafspraak gehad van mijn nicht Jamie bij Hartenvrouw Bruidsmode. Het voelde bij binnenkomst direct goed. Wat een ontzettende warme en fijne ontvangst. Wat een enthousiast team, met een flinke dossis warmte, humor en gezelligheid. Maar vooral wat een deskundigheid loopt er rond. Als ik nog niet getrouwd... lees meer was zou ook ik hier naar toe gaan. Wie weet later met mijn eigen dochters😊 En als jullie nog modellen zoeken voor een maatje meer, maar zeker volslank, ik houd mij aanbevolen hoor!!
Erg leuke warme ontvangst bij Hartenvrouw. Ik ben met zeer veel aandacht en geduld geholpen. Goed begeleid, goede feedback en veel jurken gepast, ondanks mijn grotere kledingmaat! Uiteindelijk elders geslaagd, maar de ervaring bij Hartenvrouw was zo prettig dat ik toch graag een goede revieuw af wilde geven. Enorm bedankt... lees meer dames! Hartelijke groet, Paula
Wat een fijne winkel om heen te gaan zeg! Je wordt echt heel fijn geholpen en geven je uitleg en advies. Eerst zelf rondgekeken en wat uitgekozen en daarna heeft Yvette zelf nog wat jurken gepakt om te passen, waar ik uiteindelijk voor een jurk gegaan die zij uitgezocht heeft.... lees meer We kregen thee en zelfgemaakte appeltaart. Het voelde heel gastvrij en heel fijn. Ik zou deze winkel echt aanraden om heen te gaan! Nog geen 5 sterren omdat ik nog moet zien hoe alles verder verloopt. Ik mistte alleen nog de bubbels bij het maken van de keuze. Toen de jurk binnen was, heb ik zelf contact opgenomen om te vragen of dat het geval was omdat ik niets hoorde maar wel tijdens de passessie een periode had gehoord. Toen hij inderdaad binnen bleek te zijn, heb ik deze gepast en hij zat goed. Wel moest ik Toen het resterende bedrag betalen van de jurk. Daarna bij elke sessie moest ik voor alle extra's gelijk betalen. Ik had nog mouwtjes laten maken door de coupeuse en toen ik deze voor het eerst zag, was ik wat teleurgesteld omdat het niet was zoals ik me herinner het besproken te hebben. Ik mocht wel eerlijk zeggen wat ik ervan vond maar tegelijkertijd werd het papier met de bespreking erbij gehaald. Vokr de 2 mouwtjes moest ik €260 bijbetalen, wat een flink bedrag is. Als je de jurk aan de onderzijde moet laten aanpassen dan kost dat ongeveer €100. Elke keer dat ik daar was, was er wel veel interesse, ook vanuit ander personeel en kregen we iets te drinken. Over het algemeen zou ik zeggen dat mijn ervaring goed was en dat ik goed geholpen werd en dat in de laatste sessie goed uitleg is gegeven aan degene die mee was over hoe de jurk werkt met aantrekken, toiletgang etc. Ik had de coupeuse Linda en die was wel fijn maar had ook zelf een mening over bepaalde dingen waardoor het wat lastiger kan zijn om je eigen mening te geven. Bij elke passessie had ik iemand anders en de eerste keer van het passen van mijn eigen jurk, had ik iemand die ik persoonlijk niet zo fijn in de omgang vond. En werd er op gehamerd dat ik minimale hakhoogte van 5,5cm moest hebben omdat anders de jurk ingekort moest worden; Ik naarstig op zoek naar schoenen maar omdat ik niet op alle schoenen kan lopen en vrij brede voeten heb, is dat een uitdaging. Uiteindelijk voor een schoen van 4cm gekozen en toen bleek dat dat ook prima ging. Toch zou ik deze winkel zeker aanraden! Stomen kost €350 en voor een pak €100
Als bonus moeder heb ik genoten van het uitzoeken van een jurk voor mijn bonusdochter, samen met haar moeder en schoonmoeder en haar beste vriendin. Zo'n fijne sfeer , rustig, gezellig en in alle rust tot een mooie keuze gekomen. Fijne winkel

