-
"Super fijne zaak, je voelt je vanaf het eerste moment thuis. Daar zorgt Elma wel voor. Er wordt alle tijd voor je genomen en goed meegedacht zonder dat je beïnvloed wordt in je keuze. Er wordt eerlijk advies gegeven en rekening gehouden met het te besteden budget. UPDATE: De pasafspraken waren... lees meer een echte teleurstelling. Collega Yvette had er merkbaar geen zin meer in, zij is inmiddels ook niet meer werkzaam bij Hartenvrouw. Yvette ging met mij in discussie, was niet kritisch over de pasvorm van mijn torselet en had een algehele negatieve sfeer bij zich, Bovenstaande heeft in combinatie met wat er op mijn bruiloft is gebeurd, een nare nasmaak gegeven aan Hartenvrouw. Op mijn bruiloft was de ring uit mijn hoepelrok los geraakt waardoor deze onder mijn jurk vandaan stak en ik de ring eruit heb moeten laten halen. Met het gevolg dat ik de hele bruiloft mijn jurk heb moeten optillen omdat ik er anders over zou struikelen. Ik heb hier een klacht over ingediend maar hier word mooi niets mee gedaan. De reactie is: “had ons even gebeld, dan hadden we je verteld hoe je de ring terug in de hoepelrok had kunnen krijgen”. Alsof je daar tijdens je bruiloft aan denkt…
Milou B
1 januari 1970 -
Hele mooie, fijne ervaring. Je wordt super goed geholpen en we hebben de jurk met accessoires zeker gevonden!
Isa Hartman
14 oktober 2024 -
Na 2 nare ervaringen met trouwjurken passen bij Elma gekomen. Eerst mail contact, daarna app en even met elkaar gesproken aan de telefoon. Zo fijn. Dus afspraak stom en met m’n dochter er heen. Wauw! Wat een warm welkom met heerlijke koffie en nog lekkerdere verse appeltaart! Elma nam echt de... lees meer tijd voor mij. Goed geluisterd naar mijn wensen en de foto’s die ik had gestuurd… En ja hoor… eerste pas sessie… de dikke tranen! Ik ben prachtig, alles klopte. Nog wat details en ik heb volmondig ja gezegd op mijn outfit!!! Moet nog even wachten helaas, maar wat ben ik blij!! Lieve Elma, ontzettend bedankt dat je mij gerustgestelde en mij zo mooi heb laten voelen. In de auto nog dikke tranen van blijdschap. We komen snel weer passen om het opmaat te maken. Maar je zo dankbaar!! Echt een aanrader! Gezellige sfeer, prachtige jurken, meedenkend en eerlijk! Dikke knuffel Karin en Fleur
Karin Tuinstra
27 februari 2026 -
Wat een fijne winkel om heen te gaan zeg! Je wordt echt heel fijn geholpen en geven je uitleg en advies. Eerst zelf rondgekeken en wat uitgekozen en daarna heeft Yvette zelf nog wat jurken gepakt om te passen, waar ik uiteindelijk voor een jurk gegaan die zij uitgezocht heeft.... lees meer We kregen thee en zelfgemaakte appeltaart. Het voelde heel gastvrij en heel fijn. Ik zou deze winkel echt aanraden om heen te gaan! Nog geen 5 sterren omdat ik nog moet zien hoe alles verder verloopt. Ik mistte alleen nog de bubbels bij het maken van de keuze. Toen de jurk binnen was, heb ik zelf contact opgenomen om te vragen of dat het geval was omdat ik niets hoorde maar wel tijdens de passessie een periode had gehoord. Toen hij inderdaad binnen bleek te zijn, heb ik deze gepast en hij zat goed. Wel moest ik Toen het resterende bedrag betalen van de jurk. Daarna bij elke sessie moest ik voor alle extra's gelijk betalen. Ik had nog mouwtjes laten maken door de coupeuse en toen ik deze voor het eerst zag, was ik wat teleurgesteld omdat het niet was zoals ik me herinner het besproken te hebben. Ik mocht wel eerlijk zeggen wat ik ervan vond maar tegelijkertijd werd het papier met de bespreking erbij gehaald. Vokr de 2 mouwtjes moest ik €260 bijbetalen, wat een flink bedrag is. Als je de jurk aan de onderzijde moet laten aanpassen dan kost dat ongeveer €100. Elke keer dat ik daar was, was er wel veel interesse, ook vanuit ander personeel en kregen we iets te drinken. Over het algemeen zou ik zeggen dat mijn ervaring goed was en dat ik goed geholpen werd en dat in de laatste sessie goed uitleg is gegeven aan degene die mee was over hoe de jurk werkt met aantrekken, toiletgang etc. Ik had de coupeuse Linda en die was wel fijn maar had ook zelf een mening over bepaalde dingen waardoor het wat lastiger kan zijn om je eigen mening te geven. Bij elke passessie had ik iemand anders en de eerste keer van het passen van mijn eigen jurk, had ik iemand die ik persoonlijk niet zo fijn in de omgang vond. En werd er op gehamerd dat ik minimale hakhoogte van 5,5cm moest hebben omdat anders de jurk ingekort moest worden; Ik naarstig op zoek naar schoenen maar omdat ik niet op alle schoenen kan lopen en vrij brede voeten heb, is dat een uitdaging. Uiteindelijk voor een schoen van 4cm gekozen en toen bleek dat dat ook prima ging. Toch zou ik deze winkel zeker aanraden! Stomen kost €350 en voor een pak €100
CC
14 juni 2025 -
We spent a lovely afternoon at Hartenvrouw Bruidsmode. They took amazing care of us and really helped the bride in her choice, showing a lot of passion and professionalism along the way. Definitely recommend!
veronica torri
15 januari 2025 -
4-10-2025 op aanraden van een vriendin bij deze zaak terecht gekomen, helaas hadden wij onderweg een pech geval met de auto (hebben de winkel gelijk gebeld) waardoor wij een uur later binnen kwamen. De medewerkers van de winkel waren heel begripvol en we werden alsnog geweldig ontvangen. De winkel is... lees meer erg mooi, en de eigenaresse Elma is een super lief en vooral geduldige mens, zo veel ervarin, veel plussize keuzes in de winkel, ik heb me nog nooit zo speciaal gevoeld en op mn gemak gevoeld in een winkel. Wat begon als een middagje 'kijken' eindige in de aanschaf van mijn prachtige jurk! Lieve Elma en lieve medewerkers (sorry niet alle namen onthouden) Super bedankt! Ik kan jullie aan iedereen aanbevelen!
Angelique Groeneveld
5 oktober 2025 -
Een hele gezellige, waardevolle middag gehad! Goed geholpen in alle rust. Denkt goed mee en zijn goed geslaagd! Bedankt voor alles!
Aniek van den Dries
24 juli 2025 -
Een super fijne ervaring gehad. Op zoek naar de trouwjurk voor mijn zusje. Via internet deze winkel gevonden en op basis van de reviews hiervoor gekozen. We werden warm ontvangen met een kopje thee/koffie en een lekker gebakje. We mochten eerst zelf tussen de jurken zoeken, waarna mijn zusje... lees meer diverse jurken ging passen. Ze werd hierbij goed geholpen en er werd goed naar haar wensen geluisterd. En uiteindelijk zei ze: Yes, to the dress. 😀 Daarna hebben we ook nog kunnen passen voor een jurk voor haar vriendinnen en moeder. Waarbij we goed werden geholpen.
Sandrina van Dam
24 januari 2025









