
Poirier bb231
| Accessoires | Haaraccessoires |
|---|---|
| Subcategorie | Haaraccessoires |
| Prijs |

| Accessoires | Haaraccessoires |
|---|---|
| Subcategorie | Haaraccessoires |
| Prijs |
Ontvangst met koffie en gebak. Elma stelde ons op ons gemak en had een goede klik met de a.s. bruid en met ons. Ontzettend leuk geholpen. Prachtige jurken. Veel keuze.
Wat een geweldige ervaring was deze dag! Kwam de winkel binnen en dan zie je meteen een bordje met je naam. Leuk detail en echt een leuke binnenkomer. Hele fijne en duidelijke uitleg over hoe de afspraak eruit gaat zien. Onwijs leuk dat je zelf de jurken uit het rek mag pakken... lees meer samen met je entourage. Persoonlijk was ik bang als 'curve' bruid dat ik moeilijk zou slagen voor mijn jurk. Er is genoeg aanbod aan prachtige jurken in een passende maat en ik heb me geen enkel moment onzeker gevoeld. Lieve lieve Elma, We begonnen als vreemde deze dag maar ik heb mij geen enkel moment onzeker of niet prettig bij jou gevoeld! Ik wil je onwijs bedanken voor deze fijne ervaring en de lol die we samen hebben gehad in het pashokje. Ga zo door topper! Dus zoek je nog een geweldige winkel 'curve' bruid of niet ik kan alleen zeggen: DOEN!
Wat een lieve mensen allemaal echt een dag om nooit te vergeten..
Super vriendelijk en gastvrij personeel. Kregen gelijk koffie en thee aangeboden en een stukje appeltaart. Verder werd alles goed en uitgebreid uitgelegd en namen ze echt de tijd voor the bride to be.
Lieve dames, veel keuze in jurken. Er wordt echt de tijd voor je genomen. Ook na de aankoop nog ruimte voor advies. Coupeuse had mijn jurk prachtig vermaakt.
Wat een geweldige bruidsmode zaak. Bij binnenkomst een warm welkom. Waren hier zaterdag 1 november voor een trouwjurk voor mijn nichtje... wat een expertise hebben ze..denken echt super met je mee... echt een top zaak. En uiteraard weg gegaan met een geweldige jurk.. dank jullie wel voor alles zodat mijn... lees meer nichtje er op haar dag geweldig uit gaat zien..
Super fijne persoonlijke ervaring!
Leuk geholpen door Elma!
What an amazing experience - the friendliest staff I have worked with. So many dresses for any shape or size . Was overall my favorite wedding dress shop in the Netherlands! Would highly recommend , just bought my dress their and is am very happy! Staff goes above and... lees meer beyond to make this and great experience!
Een heel fijn en vriendelijk ontvangst, er wordt echt naar de bruid in kwestie geluisterd en op een rustgevende manier gewerkt naar de perfecte jurk. Je merkt meteen dat er veel kennis is, je in goede handen bent en de gehele ervaring is top!

