
Poirier bb231
| Accessoires | Haaraccessoires |
|---|---|
| Subcategorie | Haaraccessoires |
| Prijs |

| Accessoires | Haaraccessoires |
|---|---|
| Subcategorie | Haaraccessoires |
| Prijs |
Vandaag zijn wij bij Elma in haar prachtige Bruidszaak geweest voor onze vriendin Maaike die in September de bruid is. Behalve het ontzettend vriendelijke ontvangst met heerlijke appeltaart, is Maaike perfect geholpen. En ja hoor geslaagd en wat is ze prachtig. Elma en het team bedankt voor een mooie middag.
Warme ontvangst, veel keuze in jurken en goede service
Bij Hartenvrouw had ik echt een fantastische ervaring als gast van de toekomstige bruid! De jurken zijn prachtig en de dames die hielpen waren superlief en deskundig. Ze denken echt met de bruid mee en nemen alle tijd om ervoor te zorgen ...
Wil je service, kwaliteit en duidelijkheid voorafgaand aan het passen van jurken? Dan ben je hier echt aan het juiste adres! Ik schrijf vrijwel nooit reviews, maar voor Hartenvrouw Bruidsmode doe ik dat wel omdat hun service echt uitmuntend is!! Tijdens je afspraak is er eerst tijd voor een... lees meer kopje thee/koffie met versgebakken appeltaart en worden je wensen besproken alsmede je budget. Het passen van de jurken is echt een feest, ik dacht altijd dat er veel druk op stond om je droomjurk te vinden maar dat is hier zeker niet het geval! Er heerst een heel relaxte sfeer bij Hartenvrouw Bruidsmode en zij nemen echt de tijd voor je! Er wordt aan alles gedacht en de dames zijn zeer vriendelijk! En ook niet onbelangrijk, ze houden zich aan jouw budget wat er voor zorgt dat je niet ineens je droomjurk aanhebt die ver boven budget is, daar hoef je dus tijdens het passen helemaal niet over na te denken. Ik heb hier mijn droomjurk gescoord! Nogmaals, mocht je twijfelen om hier een afspraak te maken, niet doen en boek je afspraak, je krijgt er absoluut geen spijt van!
I bought my dress here in January this year to get married in Brazil in September, my wedding happened last weekend and it was magical! Everyone loved my dress! I was very welcomed in the store when I was looking for my dress, even though I don’t speak Dutch... lees meer the staff were very friendly and showed the dresses that were within my budget! Linda did my dress alterations, she was wonderful and did a marvellous job! Highly recommended ! Thank you Hartenvrouw Bruidsmode!
Super fijne zaak!! Nemen de tijd voor je en bieden een heerlijke appeltaart aan.
Nou wat gezellig hier! We kwamen met een groep van 9 (jep, veel vriendinnen) maar we werden alsnog met open armen ontvangen. Appeltaart, thee, echt zo gezellig. Ze werken hier heel erg vanuit het hart en minder uit het hoofd. Echt een heel mooi een fijne manier van werken. Zeker... lees meer een aanrader!
Bij binnenkomst een warm welkom. Lieve, duidelijke uitleg over wat er verwacht wordt van ons die meekomen met de aanstaande bruid. Er wordt goed naar de bruid geluisterd wat ze wilt en de bruid wordt ook goed uitgedaagd om van alles te passen. Er staat geen druk op het passen... lees meer of een keuze te maken. Alles bij elkaar een fijne, leuke en in ons geval geslaagde dag.
Super fijne ervaring gehad bij Hartenvrouw! Relaxte ontvangst met een kletspraatje en heerlijke appeltaart. In alle rust jurken passen, voldoende grote maten op voorraad en geen gepush of gehaast. Aanrader!
Helemaal blij met mijn mooie trouwjurk! Deze winkel voelt bij binnenkomst al gelijk huiselijk en je voelt je op je gemak, de appeltaart is heerlijk, er wordt goed geluisterd naar jouw wensen, wie jij bent als persoon en je krijgt eerlijk advies. Elma heeft echt mensenkennis en is een kei... lees meer in haar vak. Ik voelde mij in goede handen bij haar en haar team, voor alles werd gezorgd en niets is teveel gevraagd. Er is echt oprechte aandacht van mens tot mens en het contact was informeel, prettig en duidelijk. Ook wordt er goed gekeken dat je binnen jouw budget blijft. Elma heeft uiteindelijk mijn jurk uit de rek gepakt, waar ik mij gelijk mooi en stralend in voelde. Ook al moest ik wat langer reizen, het was de reis meer dan waard en ik zou deze winkel met deze fijne hartelijke mensen dan ook zeker aanraden! Dankjewel voor de ontspannen, fijne en gezellige middag! Mijn hart gaat hier helemaal van open en maakt een sprongetje. Ik ging blij de deur uit en kan niet wachten tot mijn jurk binnen is. Jullie doen jullie naam eer aan, ga zo door lieve dames!

