-
Voor mijn oudste dochter stapten we vrij spontaan deze bruidsmodewinkel binnen. We werden zeer hartelijk ontvangen met lekkere appeltaart en...heel snel, heel goed geslaagd!
Esther Kersbergen
14 april 2024 -
Laatst was het zo ver, mijn pasafspraak bij Hartenvrouw Bruidsmode. Na een goede eerste indruk bij mijn kennismaking de week ervoor, keek ik onwijs uit naar de pasafspraak. We werden wederom hartelijk ontvangen met en drankje en een heerlijk stuk appeltaart. Eerst werd weer rustig verteld hoe e.e.a. zou gaan... lees meer verlopen, zodat je precies weet wat er gaat gebeuren. Ook was er ruimte voor vragen vanuit mijn kant. Vervolgens was het tijd om jurken uit te gaan zoeken. We kijken naar wat ik mooi vind uit de rekken, maar ook laat ik jurken zien die ik heb opgeslagen vanaf de website. Er is ruimte om lekker zelf te neuzen met je gezelschap, maar ook word je goed begeleid, want de keuze is reuze. Dit zorgt ervoor dat je niet geheel overvallen wordt door al het aanbod. Met 10 prachtige jurken gingen we uiteindelijk de paskamer in. Wat een spannend en leuk moment! Ik voelde mij volledig op mijn gemak. Ook mijn gezelschap werd overal goed in betrokken. Het systeem wat zij hanteren om tot de droomjurk te komen werkt super goed. Alle jurken die ik heb aangehad waren stuk voor stuk mooi, maar het gaat er om wat past bij jou als persoon en waar je uiteindelijk echt in straalt. Af en toe werd het even moeilijk, maar dan wisten ze precies hoe ze je moesten helpen, waardoor toch heel snel duidelijk werd welke het in ieder geval niet moest worden. Een bewezen systeem, echt mooi om te zien. Uiteindelijk waren we het er unaniem over eens dat de allereerste jurk DE jurk was voor mij, mijn droomjurk waarin ik het meest straalde en waar ik continu tranen van in mijn ogen kreeg. Dit was hem! Er is zoveel ruimte om tot die uiteindelijke keuze te komen, niets gaat overhaast en het gaat volledig op je eigen gevoel. Ze helpen o.a. d.m.v. het stellen van vragen, maar ze maken nooit de keuze voor jou of proberen je een richting op te duwen. Ze begeleiden je waardoor je zelf tot de juiste jurk komt, waarbij je vervolgens volmondig JA! kunt zeggen. Ik heb geen moment spijt gehad van mijn keuze en ook na het zien van de vele foto’s en filmpjes die mijn gezelschap gemaakt hebben (want ook dat mag allemaal gewoon) ben ik 100% zeker dat ik de juiste keuze heb gemaakt. De gekozen jurk had ik vooraf al opgeslagen op mijn telefoon, maar in de winkel bleek deze net wat boven mijn budget. Omdat dit echt mijn jurk was, zijn ze mij goed tegemoet gekomen, waardoor ik toch mijn droomjurk kon kopen. Ze denken echt met je mee en doen er alles aan om je te laten schitteren op je bruiloft. Een bruidsjurk kopen bij Hartenvrouw Bruidsmode raad ik iedereen aan, het is een feestje en belevenis op zich en ik kijk dan ook nu al uit naar mijn coupeuse afspraken zodra mijn jurk binnen is. Lieve Yvette en Elma, jullie zijn toppers, bedankt voor deze fantastische ervaring!
Sabrine
14 februari 2024 -
Wat een lieve mensen allemaal echt een dag om nooit te vergeten..
Joanitha van Vliet
14 mei 2024 -
Helemaal tevreden! Goede service & hulp, heel geduldig, vriendelijk, eerlijk en enthousiast! Een echte aanrader
Isaï Lammertsma
17 maart 2025 -
Vandaag zijn wij bij Elma in haar prachtige Bruidszaak geweest voor onze vriendin Maaike die in September de bruid is. Behalve het ontzettend vriendelijke ontvangst met heerlijke appeltaart, is Maaike perfect geholpen. En ja hoor geslaagd en wat is ze prachtig. Elma en het team bedankt voor een mooie middag.
Suzanne Reijntjens
14 juli 2024 -
Vandaag bij Hartenvrouw geweest voor mijn trouwjurk. Wat een heerlijke mensen werken daar. Zo warm en zo open ontvangen. Ontzettend gelachen. En uiteraard geslaagd voor een prachtige jurk. Ook onze trouwringen worden gemaakt door hun eigen goudsmid. Wij zijn ontzettend blij met de mensen bij Hartenvrouw.
Jessica De Boer
24 juli 2025 -
Wat een geweldige service!! Hele leuke dames die ons heel goed geholpen hebben van A tot Z. Zelfs voor ons als bruidsmeidjes was dit een enorm leuke ervaring! Heel erg bedankt.
Fariel J.
21 februari 2026 -
Mocht mee met de bruid, eerste keer passen en direct geslaagd! Ontzettend fijn geholpen, echt een warm bezoek met hele aardige en leuke dames die je helpen. Ze houden echt rekening met de mening van de bruid.
Eliza Voswijk
20 juni 2025 -
Wordt er goed geholpen en netjes te woord gestaan. Mooie jurken en voor iedere smaak en budget, niet alleen voor de bruid maar ook voor de gasten
Annelies Haenen
19 april 2025 -
Allervriendelijkste eigenaar en nam echt de tijd om ons te helpen met de jurk te vinden. Prachtige winkel!
Fleur Schluter
15 maart 2026

















