
Poirier nc1403
De Poirier nc1403 zijn stekers met een strasssteentje in zilver, goud of rosé.
Wil je de Poirier nc1403 komen passen? Kom dan langs bij ons in Almere voor onze bruidsaccessoires.
| Subcategorie | Sieraden |
|---|---|
| Merk | Poirier |
| Prijs |

De Poirier nc1403 zijn stekers met een strasssteentje in zilver, goud of rosé.
Wil je de Poirier nc1403 komen passen? Kom dan langs bij ons in Almere voor onze bruidsaccessoires.
| Subcategorie | Sieraden |
|---|---|
| Merk | Poirier |
| Prijs |
Echt een aanrader! Wij kwamen met een gezelschap van 5, en werden hartelijk ontvangen met een kopje thee & appeltaart. Er werd rustig de tijd voor ons genomen, en goed geluisterd naar mijn wensen. Mega ruime keuze in jurken en accessoires, en je mag alles passen en proberen. Wat een... lees meer fijne ervaring was dit, hartelijk bedankt lieve dames! I said yes to the dresssss
Mijn tante is hier in een keer geslaagd. Het is een fijne zaak. Een leuke ervaring hier gehad
This was at least the 5th dress shop I went to before I finally found the perfect dress. I thought I wanted a certain style, but after listening a little to my story and getting a feel for my personality, they selected another type of dress that I might not... lees meer have looked twice at on the rack. After trying it on, I immediately loved the look and feel of it. Since my first time visiting the shop, I felt welcomed with so much warmth and happiness. They are very attentive and patient - I didn't feel any rush or judgment like I did with other shops. And such beautiful dresses for much more affordable prices compared to a lot of other shops. Can't express my gratitude enough for all the help from these lovely ladies!
Wat een geweldig ontvangst als je spontaan de winkel in komt lopen. We zijn super geholpen😀. En zijn geslaagd 🥳
Ontvangst met koffie en gebak. Elma stelde ons op ons gemak en had een goede klik met de a.s. bruid en met ons. Ontzettend leuk geholpen. Prachtige jurken. Veel keuze.
Allervriendelijkste eigenaar en nam echt de tijd om ons te helpen met de jurk te vinden. Prachtige winkel!
Een hele gezellige, waardevolle middag gehad! Goed geholpen in alle rust. Denkt goed mee en zijn goed geslaagd! Bedankt voor alles!
Super fijne ervaring gehad bij Hartenvrouw! Relaxte ontvangst met een kletspraatje en heerlijke appeltaart. In alle rust jurken passen, voldoende grote maten op voorraad en geen gepush of gehaast. Aanrader!
4-10-2025 op aanraden van een vriendin bij deze zaak terecht gekomen, helaas hadden wij onderweg een pech geval met de auto (hebben de winkel gelijk gebeld) waardoor wij een uur later binnen kwamen. De medewerkers van de winkel waren heel begripvol en we werden alsnog geweldig ontvangen. De winkel is... lees meer erg mooi, en de eigenaresse Elma is een super lief en vooral geduldige mens, zo veel ervarin, veel plussize keuzes in de winkel, ik heb me nog nooit zo speciaal gevoeld en op mn gemak gevoeld in een winkel. Wat begon als een middagje 'kijken' eindige in de aanschaf van mijn prachtige jurk! Lieve Elma en lieve medewerkers (sorry niet alle namen onthouden) Super bedankt! Ik kan jullie aan iedereen aanbevelen!
In Februari dit jaar kwam ik ter oriëntatie bij Hartenvrouw Bruidsmode ik werd zo warm ontvangen dat het me gewoon ontroerde. We hebben koffie gedronken een 1e heel fijn gesprek gehad en een uitnodiging voor een Bruidsshow. Geweldig inspirerend was dat een pas afspraak gemaakt dat ik met mijn... lees meer vriendinnen kon komen passen. En wat een fijne ochtend hebben we toen gehad en ook veel lol het was echt ons meiden uitje. Je moet weten ik ben niet een jonge bruid en trouwde voor de 2e keer ik was wat afwijzend tegen een echte bruidsjurk maar door samen te praten over mijn wensen ben ik toch voor wit/crème gegaan en samen met mijn eigen toevoegingen heb ik een prachtige set gevonden. Een mooie rok met een “sexi” topje en mijn eigen jasje en mijn stoere gympen erbij en klaar ! Een top setje ! Elma en Yvette zijn echt toppers en samen met de coupeuse is het helemaal op maat en naar mijn wensen gemaakt. Wat kon ik stralen op onze mooie dag afgelopen 20sept 24 en wat voelde ik me trost en ik was gewoon IK en zo moet het zijn ! Dus ook voor de wat oudere bruid kun je heel goed terecht bij Hartevrouw Bruidsmode . Elma en Yvette nogmaals super dank voor jullie liefde en adviezen! Jullie zijn een geweldig stel!

