
WL dz0509
| Subcategorie | Sieraden |
|---|---|
| Prijs |
Vandaag zijn wij bij Elma in haar prachtige Bruidszaak geweest voor onze vriendin Maaike die in September de bruid is. Behalve het ontzettend vriendelijke ontvangst met heerlijke appeltaart, is Maaike perfect geholpen. En ja hoor geslaagd en wat is ze prachtig. Elma en het team bedankt voor een mooie middag.
Mooie grote bruidszaak met lieve mensen en prachtige jurken
Super goed geholpen door erg lief personeel, de dames luisteren goed naar wat ik wel mooi vind en wat niet. Ze zijn ook eerlijk als iets niet jou ding is. Was mijn eerste keer passen, kreeg erg veel uitleg en de ruimte om veel jurken te passen. Super veel uitleg... lees meer en hulp, zeker een aanrader!
Wat een fantastische zaak! Van binnenkomst tot het passen, wat maken deze dames er een mooie maar zeer fijne huiselijke ervaring van om je bruidsjurk te kiezen. Zeer meedenkend en vriendelijk, blij dat ik jullie getroffen heb! Toppers!
We kwamen om kwart over 4 nog even spontaan binnen lopen zonder afspraak, maar werden met open armen ontvangen. Ontzettend goede service, er wordt echt goed meegedacht en gekeken. En geslaagd voor de jurk!!
Super vriendelijk en gastvrij personeel. Kregen gelijk koffie en thee aangeboden en een stukje appeltaart. Verder werd alles goed en uitgebreid uitgelegd en namen ze echt de tijd voor the bride to be.
Mooie jurken en goede service
Afgelopen weekend mijn jurk gekocht bij Hartenvrouw. Wat een bizar mooi aanbod aan jurken en ontzettend lief personeel! Ik had echt de say yes to the dress ervaring!
Lieve bruid… hier moet je naar toe! Warm en gezellig, supportive, kennis van zaken… deze dames bieden je echt alles wat je nodig hebt bij het uitzoeken van jouw droomjurk/outfit! Bij binnenkomst loop je de warmte en het enthousiasme van Elma en Yvette tegemoet. Gezellig ontvangst, kennismaking en uitleg... lees meer hoe je afspraak gaat verlopen. Geef je er gerust aan over! Je bent bij de dames in de beste handen die je je kan wensen. Voordat je start met passen loop je een rondje langs de jurken (keuze genoeg!). Jij en degenen die met je mee zijn mogen er een aantal uitzoeken die je gaat passen. Ideaal, zo heeft iedereen even hun mening kunnen/mogen geven en gaat het daarna alleen nog maar waar het echt over moet gaan… hoe voel jij je in de jurk/outfit? Ik vond het mega spannend en was op een gegeven moment ondersteboven van alle keuzes. Ik verwachtte een “say yes to the dress”-moment zoals op tv en raakte in de war toen dat niet meteen kwam. Elma luisterde naar mijn wensen en overwegingen. Ze dacht mee, gaf advies en was heel begripvol, dat was zo fijn! “Ja, dit is mijn jurk”-momenten komen in vele soorten en maten en ze zijn allemaal goed (niet vergeten). Heel heel erg blij ben ik dat ik heb gekozen om naar Hartenvrouw te gaan. Lieve Elma en Yvette, dankjulliewel!!
Fantastisch geholpen en mijn droom jurk gevonden. ❤️

