-
Geweldig vriendelijk geholpen. Mijn zusje heeft een prachtige jurk uitgezocht. We kijken nu extra uit naar de grote dag
Marloes Mulder
3 december 2024 -
Helemaal blij met mijn mooie trouwjurk! Deze winkel voelt bij binnenkomst al gelijk huiselijk en je voelt je op je gemak, de appeltaart is heerlijk, er wordt goed geluisterd naar jouw wensen, wie jij bent als persoon en je krijgt eerlijk advies. Elma heeft echt mensenkennis en is een kei... lees meer in haar vak. Ik voelde mij in goede handen bij haar en haar team, voor alles werd gezorgd en niets is teveel gevraagd. Er is echt oprechte aandacht van mens tot mens en het contact was informeel, prettig en duidelijk. Ook wordt er goed gekeken dat je binnen jouw budget blijft. Elma heeft uiteindelijk mijn jurk uit de rek gepakt, waar ik mij gelijk mooi en stralend in voelde. Ook al moest ik wat langer reizen, het was de reis meer dan waard en ik zou deze winkel met deze fijne hartelijke mensen dan ook zeker aanraden! Dankjewel voor de ontspannen, fijne en gezellige middag! Mijn hart gaat hier helemaal van open en maakt een sprongetje. Ik ging blij de deur uit en kan niet wachten tot mijn jurk binnen is. Jullie doen jullie naam eer aan, ga zo door lieve dames!
Margo Kitzen
17 oktober 2024 -
4-10-2025 op aanraden van een vriendin bij deze zaak terecht gekomen, helaas hadden wij onderweg een pech geval met de auto (hebben de winkel gelijk gebeld) waardoor wij een uur later binnen kwamen. De medewerkers van de winkel waren heel begripvol en we werden alsnog geweldig ontvangen. De winkel is... lees meer erg mooi, en de eigenaresse Elma is een super lief en vooral geduldige mens, zo veel ervarin, veel plussize keuzes in de winkel, ik heb me nog nooit zo speciaal gevoeld en op mn gemak gevoeld in een winkel. Wat begon als een middagje 'kijken' eindige in de aanschaf van mijn prachtige jurk! Lieve Elma en lieve medewerkers (sorry niet alle namen onthouden) Super bedankt! Ik kan jullie aan iedereen aanbevelen!
Angelique Groeneveld
5 oktober 2025 -
Na 2 nare ervaringen met trouwjurken passen bij Elma gekomen. Eerst mail contact, daarna app en even met elkaar gesproken aan de telefoon. Zo fijn. Dus afspraak stom en met m’n dochter er heen. Wauw! Wat een warm welkom met heerlijke koffie en nog lekkerdere verse appeltaart! Elma nam echt de... lees meer tijd voor mij. Goed geluisterd naar mijn wensen en de foto’s die ik had gestuurd… En ja hoor… eerste pas sessie… de dikke tranen! Ik ben prachtig, alles klopte. Nog wat details en ik heb volmondig ja gezegd op mijn outfit!!! Moet nog even wachten helaas, maar wat ben ik blij!! Lieve Elma, ontzettend bedankt dat je mij gerustgestelde en mij zo mooi heb laten voelen. In de auto nog dikke tranen van blijdschap. We komen snel weer passen om het opmaat te maken. Maar je zo dankbaar!! Echt een aanrader! Gezellige sfeer, prachtige jurken, meedenkend en eerlijk! Dikke knuffel Karin en Fleur
Karin Tuinstra
27 februari 2026 -
We spent a lovely afternoon at Hartenvrouw Bruidsmode. They took amazing care of us and really helped the bride in her choice, showing a lot of passion and professionalism along the way. Definitely recommend!
veronica torri
15 januari 2025 -
I recently had a fantastic experience at this exquisite boutique, and I can't recommend it enough! The owner is incredibly kind and friendly, making me feel as if I were with close friends throughout my visit. I would advise every bride-to-be to stop by; I’m confident you’ll find the perfect... lees meer dress here. The warm welcome and supportive atmosphere truly set this shop apart. The ladies completely understood my feelings and allowed me the time I needed to think without any pressure. Their optimistic and heartwarming attitude made this experience unforgettable. I highly recommend visiting this boutique for a truly special experience!
Olga S
3 mei 2025 -
Mijn vriendin is supergoed geholpen! Door d e persoonlijke aandacht en advies, durfde ze haar keuze te maken🫶
Naomi Naarden
14 februari 2026 -
Onlangs ben ik hier geweest om een sluier te vinden. Ik heb een ontzettend fijne ervaring gehad. we zijn ontzettend hartelijk ontvangen en ze hebben hard hun best gedaan om een mooie sluier te vinden.
Hiske Ruijs
22 augustus 2025

















