-
Super ervaring bij Hartenvrouw❤️ Goed geholpen door lief en betrokken team. Van te voren budget besproken zodat je niet voor verassingen komt te staan. Een aanrader!!
Janet Hofland
4 maart 2026 -
Vandaag bij Hartenvrouw geweest voor mijn trouwjurk. Wat een heerlijke mensen werken daar. Zo warm en zo open ontvangen. Ontzettend gelachen. En uiteraard geslaagd voor een prachtige jurk. Ook onze trouwringen worden gemaakt door hun eigen goudsmid. Wij zijn ontzettend blij met de mensen bij Hartenvrouw.
Jessica De Boer
24 juli 2025 -
Wat een geweldige ervaring! Dames met een hart van goud en passie voor het vak! Jullie luisteren echt naar de bruid en fantastisch geslaagd!! Tranen, gezelligheid en gewoon wauw! Bedankt voor alles! Groetjes de Toeters ;p
Samira Warmerdam
17 november 2024 -
Bij binnenkomst een warm welkom. Lieve, duidelijke uitleg over wat er verwacht wordt van ons die meekomen met de aanstaande bruid. Er wordt goed naar de bruid geluisterd wat ze wilt en de bruid wordt ook goed uitgedaagd om van alles te passen. Er staat geen druk op het passen... lees meer of een keuze te maken. Alles bij elkaar een fijne, leuke en in ons geval geslaagde dag.
Maaike de Looff
14 maart 2024 -
Voor mijn oudste dochter stapten we vrij spontaan deze bruidsmodewinkel binnen. We werden zeer hartelijk ontvangen met lekkere appeltaart en...heel snel, heel goed geslaagd!
Esther Kersbergen
14 april 2024 -
Wat een geweldige ervaring. Je word hier super goed geholpen , we waren gestart met een gesprekje met koffie en appeltaart, er word er goed geluisterd naar je wensen. Het passen vond ik erg leuk en voelde me super op me gemak( je staat daar toch in... lees meer je ondergoed met passen 😅dus op je gemak voelen is wel zo fijn ) ze hebben prachtige jurken en ik ben ook met 100% geslaagd voor een prachtige jurk. Heel erg bedankt voor deze mooie ervaring
Dagmar Meijer
14 maart 2024 -
Heel fijn geholpen in deze winkel! Fijn, gestructureerd, met passie en respect.
Stephanie Punt
21 november 2024 -
Na een ontzettende nare ervaring gehad te hebben bij een andere bruidswinkel hier spontaan naar binnen gelopen. Wij werden hier met open armen ontvangen, er werd de tijd genomen om ons te helpen, zelfs tot na sluitingstijd! De uitkomst: een prachtige jurk! Super bedankt voor de goede hulp! Mijn dag kan... lees meer niet meer stuk, dit is echt een aanrader voor iedereen die de jurk van z’n dromen zoekt!
Wendy
14 maart 2026 -
Wat een fantastische beleving hebben wij gehad. Superlief en enthousiast geholpen door deze lieve, geduldige meiden met verstand van hun vak. Uiteraard zijn wij geslaagd!! YESSS
Linda Feym
18 januari 2025

















