-
Wat een bijzondere ervaring gisteren! Zeer warm welkom ondanks dat we een uur te laat waren door autopech. Alle rust en ruimte voor bespreken van wensen en werkwijze. Na het kiezen van verschillende jurken, wederom alle tijd en aandacht om je te helpen de juiste keus te maken. Mijn onzekere... lees meer dochter wilde een prinsessen jurk, maar dankzij Elma en haar lieve collega's straalt zij als een koningin straks op haar trouwdag en voelt ze zich prachtig.! Dank je wel voor deze onvergetelijke ervaring! Een dankbare moeder van de bruid ❣️
Wilma Groeneveld
5 oktober 2025 -
Geweldige winkel. Super lieve medewerkers. Ik heb helaas niet mijn jurk hier gevonden maar dat had ik wel graag gewild. Blijf vooral zo doorgaan!
Jane Mulder
13 september 2024 -
Wordt er goed geholpen en netjes te woord gestaan. Mooie jurken en voor iedere smaak en budget, niet alleen voor de bruid maar ook voor de gasten
Annelies Haenen
19 april 2025 -
Geweldige bruidsmode zaak met geweldige dames, die veel kennis van zaken hebben. Zeer vriendelijk en behulpzaam. Wat een geweldige zaak. Mijn zus straalde echt in haar uitgekozen jurk!
Esther van den Braak
14 juli 2024 -
Super vriendelijk en gastvrij personeel. Kregen gelijk koffie en thee aangeboden en een stukje appeltaart. Verder werd alles goed en uitgebreid uitgelegd en namen ze echt de tijd voor the bride to be.
Jayna Ronodimedjo
2 oktober 2024 -
Wat een geweldige ervaring was deze dag! Kwam de winkel binnen en dan zie je meteen een bordje met je naam. Leuk detail en echt een leuke binnenkomer. Hele fijne en duidelijke uitleg over hoe de afspraak eruit gaat zien. Onwijs leuk dat je zelf de jurken uit het rek mag pakken... lees meer samen met je entourage. Persoonlijk was ik bang als 'curve' bruid dat ik moeilijk zou slagen voor mijn jurk. Er is genoeg aanbod aan prachtige jurken in een passende maat en ik heb me geen enkel moment onzeker gevoeld. Lieve lieve Elma, We begonnen als vreemde deze dag maar ik heb mij geen enkel moment onzeker of niet prettig bij jou gevoeld! Ik wil je onwijs bedanken voor deze fijne ervaring en de lol die we samen hebben gehad in het pashokje. Ga zo door topper! Dus zoek je nog een geweldige winkel 'curve' bruid of niet ik kan alleen zeggen: DOEN!
Janine Willems
24 juli 2025 -
Een heel fijn en vriendelijk ontvangst, er wordt echt naar de bruid in kwestie geluisterd en op een rustgevende manier gewerkt naar de perfecte jurk. Je merkt meteen dat er veel kennis is, je in goede handen bent en de gehele ervaring is top!
kaylee oomen
21 februari 2026 -
4-10-2025 op aanraden van een vriendin bij deze zaak terecht gekomen, helaas hadden wij onderweg een pech geval met de auto (hebben de winkel gelijk gebeld) waardoor wij een uur later binnen kwamen. De medewerkers van de winkel waren heel begripvol en we werden alsnog geweldig ontvangen. De winkel is... lees meer erg mooi, en de eigenaresse Elma is een super lief en vooral geduldige mens, zo veel ervarin, veel plussize keuzes in de winkel, ik heb me nog nooit zo speciaal gevoeld en op mn gemak gevoeld in een winkel. Wat begon als een middagje 'kijken' eindige in de aanschaf van mijn prachtige jurk! Lieve Elma en lieve medewerkers (sorry niet alle namen onthouden) Super bedankt! Ik kan jullie aan iedereen aanbevelen!
Angelique Groeneveld
5 oktober 2025 -
Vandaag gebeld of we mochten komen kijken en dat mocht. Werden heel vriendelijk ontvangen en konden zelfs zonder pasafspraak passen. We zijn ontzettend goed geholpen door Elma en collega's en onze bruid Desiré was het cadeautje van de dag, zo lief! Echt een aanrader als je opzoek bent naar een... lees meer prachtige en betaalbare jurk én heel prettig geholpen wil worden! Dank je wel en ga zo door! Wij gaan blij en mét jurk naar huis!
Aurelia Wijkstra
10 november 2024

















