-
Wat een geweldige ervaring was deze dag! Kwam de winkel binnen en dan zie je meteen een bordje met je naam. Leuk detail en echt een leuke binnenkomer. Hele fijne en duidelijke uitleg over hoe de afspraak eruit gaat zien. Onwijs leuk dat je zelf de jurken uit het rek mag pakken... lees meer samen met je entourage. Persoonlijk was ik bang als 'curve' bruid dat ik moeilijk zou slagen voor mijn jurk. Er is genoeg aanbod aan prachtige jurken in een passende maat en ik heb me geen enkel moment onzeker gevoeld. Lieve lieve Elma, We begonnen als vreemde deze dag maar ik heb mij geen enkel moment onzeker of niet prettig bij jou gevoeld! Ik wil je onwijs bedanken voor deze fijne ervaring en de lol die we samen hebben gehad in het pashokje. Ga zo door topper! Dus zoek je nog een geweldige winkel 'curve' bruid of niet ik kan alleen zeggen: DOEN!
Janine Willems
24 juli 2025 -
Fantastische ochtend gehad bij hartenvrouw bruidsmode. Voor mijn dochter een trouwjurk uitgezocht. Fijne ontvangst met koffie thee en appeltaart. Daarna heel fijn geholpen met het uitzoeken en passen van de jurk. En tussen de vele mooie jurken, de mooiste gekozen.
arjan hogendoorn
24 januari 2025 -
Super fijn geholpen, trouwjurk hier gevonden zo mega blij!
Caitlin Heidstra
11 augustus 2024 -
Wat een geweldige ervaring bij Hartenvrouw Bruidsmode! Vanaf het moment dat we binnenkwamen werden we vriendelijk ontvangen en kregen we een heerlijk drankje aangeboden. ☕✨ Alles werd rustig en duidelijk uitgelegd over hoe het passen in zijn werk ging, wat meteen voor een ontspannen sfeer zorgde. Daarna mochten we zelf rondkijken... lees meer tussen het ruime aanbod van prachtige kwaliteitsjurken, echt voor ieder wat wils! 👰♀️💫 Tijdens het passen hielp de medewerkster met veel geduld en enthousiasme. Ze gaf fijne tips en dacht goed mee. Na elke pasronde maakten we een top 2, en bij de derde jurk moest er eentje afvallen, een superfijn systeem waardoor het kiezen overzichtelijk bleef. En toen… kwam dat magische moment: het **‘yes’-effect!** 🩷 Ik heb mijn droomjurk gevonden en ben zó blij met mijn keuze. En nee dat is niet degene op de foto. Een prachtige winkel een diverse en mooie collectie trouwjurken,lieve mensen en een geweldige beleving van begin tot eind!
Danielle Nederpel
11 oktober 2025 -
Een super fijne ervaring gehad. Op zoek naar de trouwjurk voor mijn zusje. Via internet deze winkel gevonden en op basis van de reviews hiervoor gekozen. We werden warm ontvangen met een kopje thee/koffie en een lekker gebakje. We mochten eerst zelf tussen de jurken zoeken, waarna mijn zusje... lees meer diverse jurken ging passen. Ze werd hierbij goed geholpen en er werd goed naar haar wensen geluisterd. En uiteindelijk zei ze: Yes, to the dress. 😀 Daarna hebben we ook nog kunnen passen voor een jurk voor haar vriendinnen en moeder. Waarbij we goed werden geholpen.
Sandrina van Dam
24 januari 2025 -
Wat een fantastische ervaring bij Hartenvrouw! Vanaf het eerste moment voelden mijn dochter én ik ons enorm welkom. Er was meteen een klik met Elma, die samen met haar collega met zoveel warmte, aandacht en vakkennis de passessie begeleidde. Ze wisten precies de juiste sfeer te creëren, waardoor het passen... lees meer niet alleen ontspannen maar ook echt een feestje werd. Mijn dochter heeft hier haar droomjurk gevonden, helemaal passend bij haar persoonlijkheid. Het totaalplaatje, compleet met een stoer spijkerjack en hoed, maakte het helemaal af. Wij zijn ontzettend dankbaar voor deze bijzondere ervaring en raden Hartenvrouw van harte aan aan iedereen die op zoek is naar een trouwjurk én een onvergetelijke beleving.
Marion Post
6 oktober 2025 -
Een enorm goede en fijne ervaring gehad bij Hartenvrouw Bruidsmode. Ontzettend leuk en warm ontvangen met een lekker stukje appeltaart. Na een leuke en gezellige middag geslaagd voor mijn jurk. Eenmaal thuis sloeg de twijfel toe: heb ik wel de juiste keuze gemaakt? Ik heb Elma gebeld en zij reageerde... lees meer heel begripvol en ik mocht weer langskomen om de jurk nog een keer te passen. Wederom werd ik heel goed geholpen door Elma en Jedidja en zij hebben met veel geduld echt de tijd genomen om mij te helpen (zelfs een stukje na sluitingstijd). Ik heb nog meerdere jurken gepast, maar uiteindelijk toch bij mijn eerste keuze gebleven. We hebben zelfs 2x gevideobelt met de coupeuse om te kijken wat de mogelijkheden zijn voor aanpassingen aan mijn jurk. Ik ben deze twee dames echt enorm dankbaar en raad iedereen dan ook aan om hierheen te gaan voor je trouwjurk!
Joyce
13 oktober 2025 -
Nou wat gezellig hier! We kwamen met een groep van 9 (jep, veel vriendinnen) maar we werden alsnog met open armen ontvangen. Appeltaart, thee, echt zo gezellig. Ze werken hier heel erg vanuit het hart en minder uit het hoofd. Echt een heel mooi een fijne manier van werken. Zeker... lees meer een aanrader!
Melanie Berke
14 maart 2024 -
Super geholpen door Elma, helemaal geslaagd en blij de deur uit gegaan!
Tamara Mur
14 april 2024 -
We had an excellent experience, we were received promptly and kindly. From the first moment they made us feel super comfortable. The bride is my sister-in-law and we were able to walk into the store and choose the dresses without any rush. Elma's attention and delicacy were... lees meer excellent, she really is a person with a lot of experience and guides you to choose the perfect dress for you. I also want to add that the variety of dresses is great, there are beautiful options, it was really incredible. Thank you Elma and Ivvete.❤️
Beatriz Zamora
30 januari 2024

















