-
Super mooie en leuke ervaring hier gehad. Mijn vriendin is onlangs verloofd en zocht al een lange tijd naar de perfecte jurk voor haar bruiloft, we zijn veel boetiekjes afgeweest maar hier uiteindelijk toch de droom jurk gevonden. We mochten allemaal een jurk voor haar uitzoeken om te passen, wat super leuk... lees meer was om te doen. Daarnaast konden we ook onze mening geven doormiddel van een bordje met 'Yes' en ' Next' omhoog te houden. Uiteraard hebben we geproost op de mooie jurk. Ontzettend bedankt voor alle lieve zorgen en wie weet komen we weer terug 😉
Jasmijn van Elburg
14 november 2025 -
Heel fijn geholpen in deze winkel! Fijn, gestructureerd, met passie en respect.
Stephanie Punt
21 november 2024 -
Fantastische ervaring hier! Met mijn zusje (aanstaande bruid) in meerdere zaken geweest, maar hier ontzettend goed geholpen en de tweede jurk was DE jurk. Elma is een topper
Femke Muurling
24 juli 2025 -
Een super fijne ervaring gehad. Op zoek naar de trouwjurk voor mijn zusje. Via internet deze winkel gevonden en op basis van de reviews hiervoor gekozen. We werden warm ontvangen met een kopje thee/koffie en een lekker gebakje. We mochten ...
Sandrina van Dam
29 januari 2025 -
Wat een top ervaring. We kwamen de winkel binnen en meteen verwelkomt met bordje met de naam van de bruid. Heerlijk verwent en goed geholpen door de lieve elma.
Lilian Zomerdijk
17 februari 2025 -
Wat een leuke ervaring. Goed geholpen, mooie winkel, we voelden ons echt op ons gemak. Mijn toekomstige schoonzus heeft een prachtige jurk gevonden.
Ineke Elzes
29 augustus 2024 -
Mijn vriendin is supergoed geholpen! Door d e persoonlijke aandacht en advies, durfde ze haar keuze te maken🫶
Naomi Naarden
14 februari 2026 -
Super fijne ervaring gehad bij Hartenvrouw! Relaxte ontvangst met een kletspraatje en heerlijke appeltaart. In alle rust jurken passen, voldoende grote maten op voorraad en geen gepush of gehaast. Aanrader!
Daphne Albers
14 april 2024 -
Mocht mee met de bruid, eerste keer passen en direct geslaagd! Ontzettend fijn geholpen, echt een warm bezoek met hele aardige en leuke dames die je helpen. Ze houden echt rekening met de mening van de bruid.
Eliza Voswijk
20 juni 2025








