-
It was my first time trying on wedding dresses, and I highly recommend the experience! The staff has a lot of experience and knows how to care for you. I felt very comfortable, and there was no pressure. I'm so glad I could take my time to think, walk around,... lees meer and discuss the pros and cons of each dress with my family. The staff can provide some really useful advice, so listen to them even if something seems unnecessary to you - believe me, it may be worth a try. The atmosphere is very nice, besides big collecion of dresses they have shoes, accessories, everything you need to complete your wedding day outfit. I need to mention a great attention to detail and once more the people there are sooo niceee! Thank you ladies😁
Dominika Kaszyńska
14 mei 2024 -
Gelijk een warm huiskamer gevoel bij binnenkomst, goed geholpen en de eerste dag gelijk gelaagd voor me zus. Ze werken met een fijn systeem om er zelf achter te komen wat jouw jurk is
Twan Hoegee13
14 maart 2024 -
Mijn tante is hier in een keer geslaagd. Het is een fijne zaak. Een leuke ervaring hier gehad
birte ten bohmer
24 juli 2025 -
Helemaal blij met mijn mooie trouwjurk! Deze winkel voelt bij binnenkomst al gelijk huiselijk en je voelt je op je gemak, de appeltaart is heerlijk, er wordt goed geluisterd naar jouw wensen, wie jij bent als persoon en je krijgt eerlijk advies. Elma heeft echt mensenkennis en is een kei... lees meer in haar vak. Ik voelde mij in goede handen bij haar en haar team, voor alles werd gezorgd en niets is teveel gevraagd. Er is echt oprechte aandacht van mens tot mens en het contact was informeel, prettig en duidelijk. Ook wordt er goed gekeken dat je binnen jouw budget blijft. Elma heeft uiteindelijk mijn jurk uit de rek gepakt, waar ik mij gelijk mooi en stralend in voelde. Ook al moest ik wat langer reizen, het was de reis meer dan waard en ik zou deze winkel met deze fijne hartelijke mensen dan ook zeker aanraden! Dankjewel voor de ontspannen, fijne en gezellige middag! Mijn hart gaat hier helemaal van open en maakt een sprongetje. Ik ging blij de deur uit en kan niet wachten tot mijn jurk binnen is. Jullie doen jullie naam eer aan, ga zo door lieve dames!
Margo Kitzen
17 oktober 2024 -
Een heel fijn en vriendelijk ontvangst, er wordt echt naar de bruid in kwestie geluisterd en op een rustgevende manier gewerkt naar de perfecte jurk. Je merkt meteen dat er veel kennis is, je in goede handen bent en de gehele ervaring is top!
kaylee oomen
21 februari 2026 -
Wat een fantastische beleving hebben wij gehad. Superlief en enthousiast geholpen door deze lieve, geduldige meiden met verstand van hun vak. Uiteraard zijn wij geslaagd!! YESSS
Linda Feym
18 januari 2025 -
Een prachtige zaak met heel vriendelijk en kundig personeel. Prachtige jurk en fantastische begeleiding.
Reina Trommel
26 februari 2025 -
Geweldige service! Wat een vakvrouw! Een prachtige jurk voor mijn dochter!
Erica Visser
24 juli 2025

















