-
In Februari dit jaar kwam ik ter oriëntatie bij Hartenvrouw Bruidsmode ik werd zo warm ontvangen dat het me gewoon ontroerde. We hebben koffie gedronken een 1e heel fijn gesprek gehad en een uitnodiging voor een Bruidsshow. Geweldig inspirerend was dat een pas afspraak gemaakt dat ik met mijn... lees meer vriendinnen kon komen passen. En wat een fijne ochtend hebben we toen gehad en ook veel lol het was echt ons meiden uitje. Je moet weten ik ben niet een jonge bruid en trouwde voor de 2e keer ik was wat afwijzend tegen een echte bruidsjurk maar door samen te praten over mijn wensen ben ik toch voor wit/crème gegaan en samen met mijn eigen toevoegingen heb ik een prachtige set gevonden. Een mooie rok met een “sexi” topje en mijn eigen jasje en mijn stoere gympen erbij en klaar ! Een top setje ! Elma en Yvette zijn echt toppers en samen met de coupeuse is het helemaal op maat en naar mijn wensen gemaakt. Wat kon ik stralen op onze mooie dag afgelopen 20sept 24 en wat voelde ik me trost en ik was gewoon IK en zo moet het zijn ! Dus ook voor de wat oudere bruid kun je heel goed terecht bij Hartevrouw Bruidsmode . Elma en Yvette nogmaals super dank voor jullie liefde en adviezen! Jullie zijn een geweldig stel!
Yvonne Burgwal
13 oktober 2024 -
Wat een fijne winkel om heen te gaan zeg! Je wordt echt heel fijn geholpen en geven je uitleg en advies. Eerst zelf rondgekeken en wat uitgekozen en daarna heeft Yvette zelf nog wat jurken gepakt om te passen, waar ik uiteindelijk voor een jurk gegaan die zij uitgezocht heeft.... lees meer We kregen thee en zelfgemaakte appeltaart. Het voelde heel gastvrij en heel fijn. Ik zou deze winkel echt aanraden om heen te gaan! Nog geen 5 sterren omdat ik nog moet zien hoe alles verder verloopt. Ik mistte alleen nog de bubbels bij het maken van de keuze.
CC
25 september 2024 -
They were very nice people, with many options for dresses and great team that could create anything you needed, like a special veil. If i would get married i would definitely go there. They have many sizes, models and a lot of different whites options
Marga Mendez
13 februari 2025 -
Geweldige bruidsmode zaak met geweldige dames, die veel kennis van zaken hebben. Zeer vriendelijk en behulpzaam. Wat een geweldige zaak. Mijn zus straalde echt in haar uitgekozen jurk!
Esther van den Braak
14 juli 2024 -
super warm gevoel als je binnenkort & je word top geholpen door het personeel, heel erg klantvriendelijk!
Sakoya
14 maart 2024 -
"Super fijne zaak, je voelt je vanaf het eerste moment thuis. Daar zorgt Elma wel voor. Er wordt alle tijd voor je genomen en goed meegedacht zonder dat je beïnvloed wordt in je keuze. Er wordt eerlijk advies gegeven en rekening gehouden met het te besteden budget. Het is echt... lees meer een feestje om hier te zijn. Nogmaals heel erg bedankt voor de goede en hartelijke service! Ik heb mijn droomjurk gevonden. Bedankt lieve hartenvrouw(en). ❤️"
Milou B
14 juli 2024 -
Wat een top ervaring. We kwamen de winkel binnen en meteen verwelkomt met bordje met de naam van de bruid. Heerlijk verwent en goed geholpen door de lieve elma.
Lilian Zomerdijk
17 februari 2025 -
Hele fijne en behulpzame meiden! Mijn moeder heeft hier haar droomjurk gevonden! Je wordt super goed geholpen en ze nemen echt de tijd voor je !
Angelina Siekmans
7 februari 2026 -
Heel erg fijn en goed geholpen. Ontzettend op ons gemak gesteld, duidelijk uitgelegd hoe en wat erbij komt kijken en geen druk om een jurk te moeten kopen. Heel erg bedankt voor de fijne hulp!
Lindsay Taal
14 juli 2024 -
Heel fijn geholpen, bedankt voor alles dames!
Suzanne Van Effrink
14 juli 2024

















