-
In april heb ik mijn trouwjurk met Elma en Monique uit mogen zoeken en wat was dit een feestje! Ontvangst was heel persoonlijk met een kop koffie en (heerlijke!!) appeltaart. Het concept was in het bijzonder heel erg fijn: alle jurken zitten in het door jou gestelde budget maar de... lees meer prijzen worden niet op het moment zelf genoemd zodat je écht met je gevoel kiest. De dames weten ook echt hoe ze er een enorm speciaal moment van moeten maken en geven ook echt niet op voordat je gevonden hebt waar je écht in straalt! Elma en Monique bedankt voor de onvergetelijke dag!! :)
Marissa
31 mei 2025 -
Wat een prachtige winkel, wat een keus en wat een lieve mensen… We werden hartelijk verwelkomd met koffie en een lekkere appeltaart. In een relaxte sfeer was er alle tijd en ruimte voor onze dochter om haar droomjurk uit te zoeken. Ze werd heel goed en fijn begeleid in haar... lees meer keuze en er werd heel goed meegedacht. Ze heeft haar droomjurk gevonden! Kortom…Een aanrader voor iedere aanstaande bruid.
Josje Bruins
7 augustus 2024 -
Wat een geweldig ontvangst als je spontaan de winkel in komt lopen. We zijn super geholpen😀. En zijn geslaagd 🥳
Mary Menses
16 september 2024 -
Vandaag gebeld of we mochten komen kijken en dat mocht. Werden heel vriendelijk ontvangen en konden zelfs zonder pasafspraak passen. We zijn ontzettend goed geholpen door Elma en collega's en onze bruid Desiré was het cadeautje van de dag, zo lief! Echt een aanrader als je opzoek bent naar een... lees meer prachtige en betaalbare jurk én heel prettig geholpen wil worden! Dank je wel en ga zo door! Wij gaan blij en mét jurk naar huis!
Aurelia Wijkstra
10 november 2024 -
Fantastisch geholpen en mijn droom jurk gevonden. ❤️
Esther Mertens
8 januari 2025 -
Gezellige mensen die alle geduld met je hebben. Vakmensen, mijn dochter is goed geadviseerd en is goed geslaagd
Monique De wolf
25 oktober 2025 -
Afgelopen zaterdag had ik mijn afspraak om trouwjurken te gaan passen. We werden heel warm ontvangen door Elma. En wat was het een super fijne ervaring. Elma is onwijs betrokken en luistert goed naar de wensen en weet daar haarfijn op in te spelen. Ook hele goeie tips en aanvullingen.... lees meer Al met al echt een hele liefdevolle fijne ervaring en ik zei: "Yes" to the dress
Erica Dokter
24 juli 2025 -
Geweldige service! Wat een vakvrouw! Een prachtige jurk voor mijn dochter!
Erica Visser
24 juli 2025 -
Wat een fantastische ervaring bij Hartenvrouw! Vanaf het eerste moment voelden mijn dochter én ik ons enorm welkom. Er was meteen een klik met Elma, die samen met haar collega met zoveel warmte, aandacht en vakkennis de passessie begeleidde. Ze wisten precies de juiste sfeer te creëren, waardoor het passen... lees meer niet alleen ontspannen maar ook echt een feestje werd. Mijn dochter heeft hier haar droomjurk gevonden, helemaal passend bij haar persoonlijkheid. Het totaalplaatje, compleet met een stoer spijkerjack en hoed, maakte het helemaal af. Wij zijn ontzettend dankbaar voor deze bijzondere ervaring en raden Hartenvrouw van harte aan aan iedereen die op zoek is naar een trouwjurk én een onvergetelijke beleving.
Marion Post
6 oktober 2025 -
Gisteren met mijn schoondochter voor een eerste x bruidsjurken wezen kijken bij Hartenvrouw Bruidsmode en wat kwamen we in een warm bad terecht. Koffie met vers gebakken appeltaart. Alle tijd en een duidelijke uitleg over hoe ze werken. We hadden een afspraak voor 2 uur, kwamen door auto pech een... lees meer uur te laat maar er werd 3 uur voor ons uitgetrokken. Uiteindelijk heeft mijn schoondochter een prachtige jurk gevonden voor ook nog eens een hele nette prijs. Dus ben je op zoek naar een jurk ga dan zeker naar Hartenvrouw Bruidsmode.
Corine Rondel-Honing
5 oktober 2025

















