-
Wauw wat een super ervaring hebben we hier gehad. Werden netjes welkom geheten met wat lekkers. Tijdens het gesprek werd geluisterd naar wat mijn dochter wilde. Verschillende jurken gepast en telkens kijken of het beter wordt. Niets moet alles mag, niets opdringen. Alle bruiden die nu nog moeten zoeken, ga... lees meer hier heen. Wij geven deze ervaring een dikke 10
serena warmerdam
9 november 2024 -
Super leuke bruidswinkel, mooi aanbod en iedereen is super behulpzaam
Veronique 1902
7 februari 2026 -
Hele fijne zaak met lieve mensen. Ze nemen echt de tijd voor je en helpen zelfs de mensen die minder goed zijn in keuzes maken.
Mirna Beerling
14 maart 2024 -
Een super fijne ervaring gehad. Op zoek naar de trouwjurk voor mijn zusje. Via internet deze winkel gevonden en op basis van de reviews hiervoor gekozen. We werden warm ontvangen met een kopje thee/koffie en een lekker gebakje. We mochten eerst zelf tussen de jurken zoeken, waarna mijn zusje... lees meer diverse jurken ging passen. Ze werd hierbij goed geholpen en er werd goed naar haar wensen geluisterd. En uiteindelijk zei ze: Yes, to the dress. š Daarna hebben we ook nog kunnen passen voor een jurk voor haar vriendinnen en moeder. Waarbij we goed werden geholpen.
Sandrina van Dam
24 januari 2025 -
Wat een top ervaring. We kwamen de winkel binnen en meteen verwelkomt met bordje met de naam van de bruid. Heerlijk verwent en goed geholpen door de lieve elma.
Lilian Zomerdijk
17 februari 2025 -
Als bonus moeder heb ik genoten van het uitzoeken van een jurk voor mijn bonusdochter, samen met haar moeder en schoonmoeder en haar beste vriendin. Zo'n fijne sfeer , rustig, gezellig en in alle rust tot een mooie keuze gekomen. Fijne winkel
Jacqueline Marges Marges
10 augustus 2024 -
Vandaag mijn trouwjurk gevonden bij Hartenvrouw. Je word warm ontvangen met een heerlijke appeltaart en koffie. Elma nam de tijd voor mij om de juiste jurk te kiezen. We zijn heel goed geholpen
Celina van Helten
31 juli 2025 -
4-10-2025 op aanraden van een vriendin bij deze zaak terecht gekomen, helaas hadden wij onderweg een pech geval met de auto (hebben de winkel gelijk gebeld) waardoor wij een uur later binnen kwamen. De medewerkers van de winkel waren heel begripvol en we werden alsnog geweldig ontvangen. De winkel is... lees meer erg mooi, en de eigenaresse Elma is een super lief en vooral geduldige mens, zo veel ervarin, veel plussize keuzes in de winkel, ik heb me nog nooit zo speciaal gevoeld en op mn gemak gevoeld in een winkel. Wat begon als een middagje 'kijken' eindige in de aanschaf van mijn prachtige jurk! Lieve Elma en lieve medewerkers (sorry niet alle namen onthouden) Super bedankt! Ik kan jullie aan iedereen aanbevelen!
Angelique Groeneveld
5 oktober 2025 -
Wat een prachtige winkel, wat een keus en wat een lieve mensen⦠We werden hartelijk verwelkomd met koffie en een lekkere appeltaart. In een relaxte sfeer was er alle tijd en ruimte voor onze dochter om haar droomjurk uit te zoeken. Ze werd heel goed en fijn begeleid in haar... lees meer keuze en er werd heel goed meegedacht. Ze heeft haar droomjurk gevonden! Kortomā¦Een aanrader voor iedere aanstaande bruid.
Josje Bruins
7 augustus 2024

















