-
Wat een geweldige service!! Hele leuke dames die ons heel goed geholpen hebben van A tot Z. Zelfs voor ons als bruidsmeidjes was dit een enorm leuke ervaring! Heel erg bedankt.
Fariel J.
21 februari 2026 -
Super mooie jurken, veel keuze! Hele vriendelijke professionele begeleiding, heerlijk geslaagd voor een prachtige trouwjurk:-)
Yvonne VanderVaart
14 februari 2024 -
In april heb ik mijn trouwjurk met Elma en Monique uit mogen zoeken en wat was dit een feestje! Ontvangst was heel persoonlijk met een kop koffie en (heerlijke!!) appeltaart. Het concept was in het bijzonder heel erg fijn: alle jurken zitten in het door jou gestelde budget maar de... lees meer prijzen worden niet op het moment zelf genoemd zodat je écht met je gevoel kiest. De dames weten ook echt hoe ze er een enorm speciaal moment van moeten maken en geven ook echt niet op voordat je gevonden hebt waar je écht in straalt! Elma en Monique bedankt voor de onvergetelijke dag!! :)
Marissa
31 mei 2025 -
We had an excellent experience, we were received promptly and kindly. From the first moment they made us feel super comfortable. The bride is my sister-in-law and we were able to walk into the store and choose the dresses without any rush. Elma's attention and delicacy were... lees meer excellent, she really is a person with a lot of experience and guides you to choose the perfect dress for you. I also want to add that the variety of dresses is great, there are beautiful options, it was really incredible. Thank you Elma and Ivvete.❤️
Beatriz Zamora
30 januari 2024 -
Wat een geweldige ochtend hebben wij gehad bij Bruidsmode Hartenvrouw. Twee geweldige zeer professionele dames met verstand van zaken hebben mijn schoondochter fantastisch geholpen met het uitzoeken van haar bruidsjurk. Als je een ...
Liesbeth Loovens
14 februari 2025 -
What an amazing experience - the friendliest staff I have worked with. So many dresses for any shape or size . Was overall my favorite wedding dress shop in the Netherlands! Would highly recommend , just bought my dress their and is am very happy! Staff goes above and... lees meer beyond to make this and great experience!
Adri Ludik
30 januari 2023 -
Voor mijn oudste dochter stapten we vrij spontaan deze bruidsmodewinkel binnen. We werden zeer hartelijk ontvangen met lekkere appeltaart en...heel snel, heel goed geslaagd!
Esther Kersbergen
14 april 2024 -
Echt een aanrader! Wij kwamen met een gezelschap van 5, en werden hartelijk ontvangen met een kopje thee & appeltaart. Er werd rustig de tijd voor ons genomen, en goed geluisterd naar mijn wensen. Mega ruime keuze in jurken en accessoires, en je mag alles passen en proberen. Wat een... lees meer fijne ervaring was dit, hartelijk bedankt lieve dames! I said yes to the dresssss
Rebeccah
12 oktober 2024 -
Bij Hartenvrouw had ik echt een fantastische ervaring als gast van de toekomstige bruid! De jurken zijn prachtig en de dames die hielpen waren superlief en deskundig. Ze denken echt met de bruid mee en nemen alle tijd om ervoor te zorgen dat je je op je gemak voelt. Ze... lees meer leven helemaal met je mee en maken van het passen een bijzondere ervaring. Echt een aanrader voor iedere bruid die op zoek is naar een mooie jurk en persoonlijke aandacht!
Nikki van Tongeren
24 oktober 2024 -
Na 2 nare ervaringen met trouwjurken passen bij Elma gekomen. Eerst mail contact, daarna app en even met elkaar gesproken aan de telefoon. Zo fijn. Dus afspraak stom en met m’n dochter er heen. Wauw! Wat een warm welkom met heerlijke koffie en nog lekkerdere verse appeltaart! Elma nam echt de... lees meer tijd voor mij. Goed geluisterd naar mijn wensen en de foto’s die ik had gestuurd… En ja hoor… eerste pas sessie… de dikke tranen! Ik ben prachtig, alles klopte. Nog wat details en ik heb volmondig ja gezegd op mijn outfit!!! Moet nog even wachten helaas, maar wat ben ik blij!! Lieve Elma, ontzettend bedankt dat je mij gerustgestelde en mij zo mooi heb laten voelen. In de auto nog dikke tranen van blijdschap. We komen snel weer passen om het opmaat te maken. Maar je zo dankbaar!! Echt een aanrader! Gezellige sfeer, prachtige jurken, meedenkend en eerlijk! Dikke knuffel Karin en Fleur
Karin Tuinstra
27 februari 2026




