-
Hele lieve en vriendelijke mensen. Lekker stukje appeltaart en drinken. Word goed naar je geluisterd en nemen alle tijd voor je. Terwijl we zonder afspraak binnen zijn gelopen. We zijn ontzettend tevreden en geslaagd met een prachtige trouwjurk
Dennis Kaldenhoven
10 november 2024 -
Hele lieve fijne ontvangst gehad , goeie tips en ze denken goed met je mee.en een hele mooie jurk gevonden.jullie hebben mij goed begeleid met jurken passen! Super bedankt! Liefs van Jessica ( en haar zusjes en moeder)
marlinda vos
14 juli 2024 -
Helemaal blij met mijn mooie trouwjurk! Deze winkel voelt bij binnenkomst al gelijk huiselijk en je voelt je op je gemak, de appeltaart is heerlijk, er wordt goed geluisterd naar jouw wensen, wie jij bent als persoon en je krijgt eerlijk advies. Elma heeft echt mensenkennis en is een kei... lees meer in haar vak. Ik voelde mij in goede handen bij haar en haar team, voor alles werd gezorgd en niets is teveel gevraagd. Er is echt oprechte aandacht van mens tot mens en het contact was informeel, prettig en duidelijk. Ook wordt er goed gekeken dat je binnen jouw budget blijft. Elma heeft uiteindelijk mijn jurk uit de rek gepakt, waar ik mij gelijk mooi en stralend in voelde. Ook al moest ik wat langer reizen, het was de reis meer dan waard en ik zou deze winkel met deze fijne hartelijke mensen dan ook zeker aanraden! Dankjewel voor de ontspannen, fijne en gezellige middag! Mijn hart gaat hier helemaal van open en maakt een sprongetje. Ik ging blij de deur uit en kan niet wachten tot mijn jurk binnen is. Jullie doen jullie naam eer aan, ga zo door lieve dames!
Margo Kitzen
17 oktober 2024 -
This was at least the 5th dress shop I went to before I finally found the perfect dress. I thought I wanted a certain style, but after listening a little to my story and getting a feel for my personality, they selected another type of dress that I might not... lees meer have looked twice at on the rack. After trying it on, I immediately loved the look and feel of it. Since my first time visiting the shop, I felt welcomed with so much warmth and happiness. They are very attentive and patient - I didn't feel any rush or judgment like I did with other shops. And such beautiful dresses for much more affordable prices compared to a lot of other shops. Can't express my gratitude enough for all the help from these lovely ladies!
Sarah Rome
30 januari 2023 -
My mother, friend and I were welcomed warmly and with excitement. We had the greatest time and the ladies from the store were of great help! Definitely recommended to purchase your wedding dress at Hartenvrouw Bruidsmode.
Laurien Hofstra
14 april 2024 -
Onlangs ben ik hier geweest om een sluier te vinden. Ik heb een ontzettend fijne ervaring gehad. we zijn ontzettend hartelijk ontvangen en ze hebben hard hun best gedaan om een mooie sluier te vinden.
Hiske Ruijs
22 augustus 2025 -
Heel geduldig en liefdevol geholpen. Met veel zorg en kunde gekeken naar de toekomstige bruid. Meegedacht in wat de bruid mooi vond. Ook als gasten goed verzorgd met drinken en heerlijk versgebakken appeltaart!
Rachel Klaucke
21 februari 2026 -
Wat een geweldige ervaring bij Hartenvrouw Bruidsmode! Naast dat mijn zus een prachtige jurk heeft weten te scoren werd zij ontzettend goed en lief begeleidt door het proces. De tijd vloog voorbij, en we hebben ontzettend genoten van de middag!
Marsila Uneputty
14 juli 2025 -
Super leuke dames en heel veel mooie jurken!
Nelie van Vulpen
23 november 2024 -
Hartenvrouw is de eerste winkel waar ik ben gaan kijken en passen voor een outfit. Ik wist in eerste instantie niet zo goed wat ik wilde, een jumpsuit of toch een jurk en of er wel iets te vinden zou zijn binnen mijn budget. We waren te vroeg voor de... lees meer afspraak, maar werden heel hartelijk ontvangen door Yvette. Het was geen probleem dat we eerder waren en omdat het die dag niet zo druk was, had ze alle tijd voor me. Ze heeft goed geluisterd naar wat ik wilde en wat mijn budget was. Ze stelde ook voor om een aantal andere stijlen te proberen. Om zeker te weten dat ik dat echt niet wilde en dat vond ik eigenlijk een heel goed idee. Uiteindelijk hingen er 8 jurken en jumpsuits, waarvan ik niet had verwacht dat ze binnen m’n budget zouden passen, dus dat was al heel fijn! Yvette is heel rustig en stelt je snel op je gemak. Ze heeft hele goede keuzes gemaakt en uiteindelijk was de eerste jumpsuit, na een paar keer opnieuw passen dé outfit. Precies wat ik zocht en passend bij mijn wensen. Het was een top ervaring en Yvette is een is heel goed in wat ze doet! En bovenal ook heel gezellig!
Chantal Liesveld
14 juni 2024




