-
Een enorm goede en fijne ervaring gehad bij Hartenvrouw Bruidsmode. Ontzettend leuk en warm ontvangen met een lekker stukje appeltaart. Na een leuke en gezellige middag geslaagd voor mijn jurk. Eenmaal thuis sloeg de twijfel toe: heb ik wel de juiste keuze gemaakt? Ik heb Elma gebeld en zij reageerde... lees meer heel begripvol en ik mocht weer langskomen om de jurk nog een keer te passen. Wederom werd ik heel goed geholpen door Elma en Jedidja en zij hebben met veel geduld echt de tijd genomen om mij te helpen (zelfs een stukje na sluitingstijd). Ik heb nog meerdere jurken gepast, maar uiteindelijk toch bij mijn eerste keuze gebleven. We hebben zelfs 2x gevideobelt met de coupeuse om te kijken wat de mogelijkheden zijn voor aanpassingen aan mijn jurk. Ik ben deze twee dames echt enorm dankbaar en raad iedereen dan ook aan om hierheen te gaan voor je trouwjurk!
Joyce
13 oktober 2025 -
4-10-2025 op aanraden van een vriendin bij deze zaak terecht gekomen, helaas hadden wij onderweg een pech geval met de auto (hebben de winkel gelijk gebeld) waardoor wij een uur later binnen kwamen. De medewerkers van de winkel waren heel begripvol en we werden alsnog geweldig ontvangen. De winkel is... lees meer erg mooi, en de eigenaresse Elma is een super lief en vooral geduldige mens, zo veel ervarin, veel plussize keuzes in de winkel, ik heb me nog nooit zo speciaal gevoeld en op mn gemak gevoeld in een winkel. Wat begon als een middagje 'kijken' eindige in de aanschaf van mijn prachtige jurk! Lieve Elma en lieve medewerkers (sorry niet alle namen onthouden) Super bedankt! Ik kan jullie aan iedereen aanbevelen!
Angelique Groeneveld
5 oktober 2025 -
Allervriendelijkste eigenaar en nam echt de tijd om ons te helpen met de jurk te vinden. Prachtige winkel!
Fleur Schluter
15 maart 2026 -
Ongelooflijk warme, vriendelijke, behulpzame,meedenkende,meevoelende, hartverwarmende service. Het was een cadeau om hier een bruidsjurk voor mijn dochter Sandra te mogen uitzoeken. Chapeau!!!!
Yvonne De Jong
2 oktober 2024 -
Mooie grote bruidszaak met lieve mensen en prachtige jurken
Ilona Cornelissen
29 augustus 2024 -
Helemaal blij met mijn mooie trouwjurk! Deze winkel voelt bij binnenkomst al gelijk huiselijk en je voelt je op je gemak, de appeltaart is heerlijk, er wordt goed geluisterd naar jouw wensen, wie jij bent als persoon en je krijgt eerlijk advies. Elma heeft echt mensenkennis en is een kei... lees meer in haar vak. Ik voelde mij in goede handen bij haar en haar team, voor alles werd gezorgd en niets is teveel gevraagd. Er is echt oprechte aandacht van mens tot mens en het contact was informeel, prettig en duidelijk. Ook wordt er goed gekeken dat je binnen jouw budget blijft. Elma heeft uiteindelijk mijn jurk uit de rek gepakt, waar ik mij gelijk mooi en stralend in voelde. Ook al moest ik wat langer reizen, het was de reis meer dan waard en ik zou deze winkel met deze fijne hartelijke mensen dan ook zeker aanraden! Dankjewel voor de ontspannen, fijne en gezellige middag! Mijn hart gaat hier helemaal van open en maakt een sprongetje. Ik ging blij de deur uit en kan niet wachten tot mijn jurk binnen is. Jullie doen jullie naam eer aan, ga zo door lieve dames!
Margo Kitzen
17 oktober 2024 -
Heel fijn geholpen, bedankt voor alles dames!
Suzanne Van Effrink
14 juli 2024 -
Wat een geweldige service!! Hele leuke dames die ons heel goed geholpen hebben van A tot Z. Zelfs voor ons als bruidsmeidjes was dit een enorm leuke ervaring! Heel erg bedankt.
Fariel J.
21 februari 2026

















