-
In april heb ik mijn trouwjurk met Elma en Monique uit mogen zoeken en wat was dit een feestje! Ontvangst was heel persoonlijk met een kop koffie en (heerlijke!!) appeltaart. Het concept was in het bijzonder heel erg fijn: alle jurken zitten in het door jou gestelde budget maar de... lees meer prijzen worden niet op het moment zelf genoemd zodat je écht met je gevoel kiest. De dames weten ook echt hoe ze er een enorm speciaal moment van moeten maken en geven ook echt niet op voordat je gevonden hebt waar je écht in straalt! Elma en Monique bedankt voor de onvergetelijke dag!! :)
Marissa
31 mei 2025 -
Superlieve dames allemaal en een heerlijke warme sfeer! Spontaan binnen gelopen én me speciaal gevoeld. Deze dames maken dat de zoektocht naar ‘jouw’ jurk heel natuurlijk en soepel verloopt. Ik voel me altijd heel snel bezwaard, maar dat nemen zij echt voor je weg. Ze nemen zeker geen genoegen met “het... lees meer is een mooie jurk”.. ze willen ook écht dat het jouw jurk is. Ze luisteren goed, denken met je mee en geven je alle ruimte om rustig te ontdekken wat bij je past. Een plek waar aandacht, warmte en eerlijk advies samenkomen... precies wat je hoopt te vinden tijdens zo’n speciale zoektocht. Bij Hartenvrouw voel je het meteen.... hier werken vrouwen met hart voor hun vak! En voordat je het weet, verlies je er ook een beetje je hart. 💜
Ro Bdk
7 maart 2026 -
Heel geduldig en liefdevol geholpen. Met veel zorg en kunde gekeken naar de toekomstige bruid. Meegedacht in wat de bruid mooi vond. Ook als gasten goed verzorgd met drinken en heerlijk versgebakken appeltaart!
Rachel Klaucke
21 februari 2026 -
Als bonus moeder heb ik genoten van het uitzoeken van een jurk voor mijn bonusdochter, samen met haar moeder en schoonmoeder en haar beste vriendin. Zo'n fijne sfeer , rustig, gezellig en in alle rust tot een mooie keuze gekomen. Fijne winkel
Jacqueline Marges Marges
10 augustus 2024 -
Lieve en hartelijke dames die je op je gemak laten voelen. Vakkundig en denken met je mee in alles. Was mee als bestie van de bruid en we zijn goed ontvangen. Dank jullie wel lieve hartenvrouw bruidsmode!
Shereen Lamsberg
14 maart 2024 -
Geweldig ontvangst! Ze denken echt met je mee en hebben altijd "geweldig nieuws"! Er zijn al vaker geweest vanwege vele huwelijken die hebben plaatsgevonden in onze organisatie. Zeker een aanrader!!
U.R. Gaddum
14 juli 2024 -
Wat een bijzondere ervaring gisteren! Zeer warm welkom ondanks dat we een uur te laat waren door autopech. Alle rust en ruimte voor bespreken van wensen en werkwijze. Na het kiezen van verschillende jurken, wederom alle tijd en aandacht om je te helpen de juiste keus te maken. Mijn onzekere... lees meer dochter wilde een prinsessen jurk, maar dankzij Elma en haar lieve collega's straalt zij als een koningin straks op haar trouwdag en voelt ze zich prachtig.! Dank je wel voor deze onvergetelijke ervaring! Een dankbare moeder van de bruid ❣️
Wilma Groeneveld
5 oktober 2025 -
Wat een fijne ervaring bij de dames van Hartenvrouw. Ze zien precies wat bij de bruid past. Zeer hulpvaardig en meelevend. Mijn dochter wordt een prachtige bruid!!!
Trudy van Dijk de Boer
17 december 2024 -
Wat een top ervaring. We kwamen de winkel binnen en meteen verwelkomt met bordje met de naam van de bruid. Heerlijk verwent en goed geholpen door de lieve elma.
Lilian Zomerdijk
13 februari 2025 -
Wat een fijne winkel om heen te gaan zeg! Je wordt echt heel fijn geholpen en geven je uitleg en advies. Eerst zelf rondgekeken en wat uitgekozen en daarna heeft Yvette zelf nog wat jurken gepakt om te passen, waar ik uiteindelijk voor een jurk gegaan die zij uitgezocht heeft.... lees meer We kregen thee en zelfgemaakte appeltaart. Het voelde heel gastvrij en heel fijn. Ik zou deze winkel echt aanraden om heen te gaan! Nog geen 5 sterren omdat ik nog moet zien hoe alles verder verloopt. Ik mistte alleen nog de bubbels bij het maken van de keuze.
CC
25 september 2024

















