-
In april heb ik mijn trouwjurk met Elma en Monique uit mogen zoeken en wat was dit een feestje! Ontvangst was heel persoonlijk met een kop koffie en (heerlijke!!) appeltaart. Het concept was in het bijzonder heel erg fijn: alle jurken zitten in het door jou gestelde budget maar de... lees meer prijzen worden niet op het moment zelf genoemd zodat je écht met je gevoel kiest. De dames weten ook echt hoe ze er een enorm speciaal moment van moeten maken en geven ook echt niet op voordat je gevonden hebt waar je écht in straalt! Elma en Monique bedankt voor de onvergetelijke dag!! :)
Marissa
31 mei 2025 -
Helemaal blij met mijn mooie trouwjurk! Deze winkel voelt bij binnenkomst al gelijk huiselijk en je voelt je op je gemak, de appeltaart is heerlijk, er wordt goed geluisterd naar jouw wensen, wie jij bent als persoon en je krijgt eerlijk advies. Elma heeft echt mensenkennis en is een kei... lees meer in haar vak. Ik voelde mij in goede handen bij haar en haar team, voor alles werd gezorgd en niets is teveel gevraagd. Er is echt oprechte aandacht van mens tot mens en het contact was informeel, prettig en duidelijk. Ook wordt er goed gekeken dat je binnen jouw budget blijft. Elma heeft uiteindelijk mijn jurk uit de rek gepakt, waar ik mij gelijk mooi en stralend in voelde. Ook al moest ik wat langer reizen, het was de reis meer dan waard en ik zou deze winkel met deze fijne hartelijke mensen dan ook zeker aanraden! Dankjewel voor de ontspannen, fijne en gezellige middag! Mijn hart gaat hier helemaal van open en maakt een sprongetje. Ik ging blij de deur uit en kan niet wachten tot mijn jurk binnen is. Jullie doen jullie naam eer aan, ga zo door lieve dames!
Margo Kitzen
17 oktober 2024 -
Een super fijne ervaring gehad. Op zoek naar de trouwjurk voor mijn zusje. Via internet deze winkel gevonden en op basis van de reviews hiervoor gekozen. We werden warm ontvangen met een kopje thee/koffie en een lekker gebakje. We mochten ...
Sandrina van Dam
29 januari 2025 -
Voor mijn oudste dochter stapten we vrij spontaan deze bruidsmodewinkel binnen. We werden zeer hartelijk ontvangen met lekkere appeltaart en...heel snel, heel goed geslaagd!
Esther Kersbergen
14 april 2024 -
Hele mooie, fijne ervaring. Je wordt super goed geholpen en we hebben de jurk met accessoires zeker gevonden!
Isa Hartman
14 oktober 2024 -
Wat een lieve mensen allemaal echt een dag om nooit te vergeten..
Joanitha van Vliet
14 mei 2024 -
Hele fijne zaak met lieve mensen. Ze nemen echt de tijd voor je en helpen zelfs de mensen die minder goed zijn in keuzes maken.
Mirna Beerling
14 maart 2024 -
Laatst was het zo ver, mijn pasafspraak bij Hartenvrouw Bruidsmode. Na een goede eerste indruk bij mijn kennismaking de week ervoor, keek ik onwijs uit naar de pasafspraak. We werden wederom hartelijk ontvangen met en drankje en een heerlijk stuk appeltaart. Eerst werd weer rustig verteld hoe e.e.a. zou gaan... lees meer verlopen, zodat je precies weet wat er gaat gebeuren. Ook was er ruimte voor vragen vanuit mijn kant. Vervolgens was het tijd om jurken uit te gaan zoeken. We kijken naar wat ik mooi vind uit de rekken, maar ook laat ik jurken zien die ik heb opgeslagen vanaf de website. Er is ruimte om lekker zelf te neuzen met je gezelschap, maar ook word je goed begeleid, want de keuze is reuze. Dit zorgt ervoor dat je niet geheel overvallen wordt door al het aanbod. Met 10 prachtige jurken gingen we uiteindelijk de paskamer in. Wat een spannend en leuk moment! Ik voelde mij volledig op mijn gemak. Ook mijn gezelschap werd overal goed in betrokken. Het systeem wat zij hanteren om tot de droomjurk te komen werkt super goed. Alle jurken die ik heb aangehad waren stuk voor stuk mooi, maar het gaat er om wat past bij jou als persoon en waar je uiteindelijk echt in straalt. Af en toe werd het even moeilijk, maar dan wisten ze precies hoe ze je moesten helpen, waardoor toch heel snel duidelijk werd welke het in ieder geval niet moest worden. Een bewezen systeem, echt mooi om te zien. Uiteindelijk waren we het er unaniem over eens dat de allereerste jurk DE jurk was voor mij, mijn droomjurk waarin ik het meest straalde en waar ik continu tranen van in mijn ogen kreeg. Dit was hem! Er is zoveel ruimte om tot die uiteindelijke keuze te komen, niets gaat overhaast en het gaat volledig op je eigen gevoel. Ze helpen o.a. d.m.v. het stellen van vragen, maar ze maken nooit de keuze voor jou of proberen je een richting op te duwen. Ze begeleiden je waardoor je zelf tot de juiste jurk komt, waarbij je vervolgens volmondig JA! kunt zeggen. Ik heb geen moment spijt gehad van mijn keuze en ook na het zien van de vele foto’s en filmpjes die mijn gezelschap gemaakt hebben (want ook dat mag allemaal gewoon) ben ik 100% zeker dat ik de juiste keuze heb gemaakt. De gekozen jurk had ik vooraf al opgeslagen op mijn telefoon, maar in de winkel bleek deze net wat boven mijn budget. Omdat dit echt mijn jurk was, zijn ze mij goed tegemoet gekomen, waardoor ik toch mijn droomjurk kon kopen. Ze denken echt met je mee en doen er alles aan om je te laten schitteren op je bruiloft. Een bruidsjurk kopen bij Hartenvrouw Bruidsmode raad ik iedereen aan, het is een feestje en belevenis op zich en ik kijk dan ook nu al uit naar mijn coupeuse afspraken zodra mijn jurk binnen is. Lieve Yvette en Elma, jullie zijn toppers, bedankt voor deze fantastische ervaring!
Sabrine
14 februari 2024 -
Ongelooflijk warme, vriendelijke, behulpzame,meedenkende,meevoelende, hartverwarmende service. Het was een cadeau om hier een bruidsjurk voor mijn dochter Sandra te mogen uitzoeken. Chapeau!!!! Inmiddels paar weken verder, bruiloft is bijna zover. Moet zeggen dat het enthousiasme bij de 2e keer vanuit de medewerkers minder was. Het warme gevoel ontbrak. Bij de 3e keer, DE... lees meer passessie, was de jurk niet goed qua pasvorm, kan gebeuren, inmiddels ook keurig hersteld, complimenten daarvoor. Maar op het moment van passen, dochter in paniek en stress, kwam er geen bemoedigend woord vanuit de medewerker, geen peptalk, niets. ( coupeuse niet hoor, 10000 excuses en lieve woorden) Viel mij behoorlijk tegen. Echt jammer want dit doet echt afbreuk aan ons eerste enthousiaste gevoel. We hebben nu de beleving, geld is binnen, klus geklaard en hop, de volgende.
Yvonne De Jong
17 april 2025 -
Super fijne persoonlijke ervaring!
Desi Snoeijerbos
17 november 2024

















