-
Als bonus moeder heb ik genoten van het uitzoeken van een jurk voor mijn bonusdochter, samen met haar moeder en schoonmoeder en haar beste vriendin. Zo'n fijne sfeer , rustig, gezellig en in alle rust tot een mooie keuze gekomen. Fijne winkel
Jacqueline Marges Marges
10 augustus 2024 -
Hele mooie, fijne ervaring. Je wordt super goed geholpen en we hebben de jurk met accessoires zeker gevonden!
Isa Hartman
14 oktober 2024 -
Een geweldige middag gehad. Zo liefdevol geholpen. Ik ben zeer slecht ter been maar door de hulp die ik kreeg voelde ik me zo fijn en heb ik mijn droomjurk gevonden. Coupeuse heeft meteen alles gemeten en gespeld. Zo fijn dat je daar niet voor terug hoeft te... lees meer komen. Echt een fijne plek en je krijgt veel tips . Al met al hier moet je zijn voor je trouwjurk!
Linda Slooten
14 maart 2024 -
Wat een geweldige ervaring. Je word hier super goed geholpen , we waren gestart met een gesprekje met koffie en appeltaart, er word er goed geluisterd naar je wensen. Het passen vond ik erg leuk en voelde me super op me gemak( je staat daar toch in... lees meer je ondergoed met passen 😅dus op je gemak voelen is wel zo fijn ) ze hebben prachtige jurken en ik ben ook met 100% geslaagd voor een prachtige jurk. Heel erg bedankt voor deze mooie ervaring
Dagmar Meijer
14 maart 2024 -
Wat een geweldige ervaring! Dames met een hart van goud en passie voor het vak! Jullie luisteren echt naar de bruid en fantastisch geslaagd!! Tranen, gezelligheid en gewoon wauw! ...
Samira Warmerdam
21 november 2024 -
Heel fijn geholpen in de winkel! Er werd alle tijd voor genomen om jurken te passen en er werd fijn advies gegeven. Super fijne service. En heel goed geslaagd!
Rachel Hogendoorn
24 januari 2025 -
Ontvangst met koffie en gebak. Elma stelde ons op ons gemak en had een goede klik met de a.s. bruid en met ons. Ontzettend leuk geholpen. Prachtige jurken. Veel keuze.
Judith
31 juli 2025 -
Wat een geweldige ervaring! Dames met een hart van goud en passie voor het vak! Jullie luisteren echt naar de bruid en fantastisch geslaagd!! Tranen, gezelligheid en gewoon wauw! Bedankt voor alles! Groetjes de Toeters ;p
Samira Warmerdam
9 november 2024 -
Ben je op zoek naar een zaak waar je alle ruimte krijgt om in een huiselijke sfeer te ervaren en voelen welke jurk er het beste bij je past? Kom dan bij Hartenvrouw genieten van een heerlijk kopje thee of koffie met vers gemaakt appelgebak en laat je adviseren door... lees meer deze zeer ervaren en professionele dames! Ik ging zonder verwachting naar mijn afspraak en ging de deur uit met een geweldige jurk! Er is vreselijk veel keus in verschillende prijsklasses in heel veel maten! Ik ben geweldig geholpen en kan niet wachten tot ik de jurk aan mag! Super bedankt!!!
Desiree Vriesenga
13 september 2024

















