-
We had an excellent experience, we were received promptly and kindly. From the first moment they made us feel super comfortable. The bride is my sister-in-law and we were able to walk into the store and choose the dresses without any rush. Elma's attention and delicacy were... lees meer excellent, she really is a person with a lot of experience and guides you to choose the perfect dress for you. I also want to add that the variety of dresses is great, there are beautiful options, it was really incredible. Thank you Elma and Ivvete.❤️
Beatriz Zamora
30 januari 2024 -
Erg goed geholpen mooie winkel vakmensen mooie ervaring
Heidi Beljaars
25 oktober 2025 -
Geweldig is mij beste vriendin geholpen met de jurk uit zoeken. Ze weten waar ze het over hebben en denken heel erg mee met de jurk aanpassen. Ik weet zeker dat ik hier ook ga kijken in de toekomst
Allysha Rommers
25 oktober 2025 -
Superlieve dames allemaal en een heerlijke warme sfeer! Spontaan binnen gelopen én me speciaal gevoeld. Deze dames maken dat de zoektocht naar ‘jouw’ jurk heel natuurlijk en soepel verloopt. Ik voel me altijd heel snel bezwaard, maar dat nemen zij echt voor je weg. Ze nemen zeker geen genoegen met “het... lees meer is een mooie jurk”.. ze willen ook écht dat het jouw jurk is. Ze luisteren goed, denken met je mee en geven je alle ruimte om rustig te ontdekken wat bij je past. Een plek waar aandacht, warmte en eerlijk advies samenkomen... precies wat je hoopt te vinden tijdens zo’n speciale zoektocht. Bij Hartenvrouw voel je het meteen.... hier werken vrouwen met hart voor hun vak! En voordat je het weet, verlies je er ook een beetje je hart. 💜
Ro Bdk
7 maart 2026 -
Mooie jurken en goede service
Belinda Steenwijk
18 juni 2025 -
Super leuke dames en heel veel mooie jurken!
Nelie van Vulpen
23 november 2024 -
Vandaag een topdag gehad, samen met mijn schoonzussen en bonusdochter hier een trouwjurk uitgezocht. Niet verwacht dat ik zou slagen, maar wat een keuze en heel goed geholpen ook. Samen met mijn kleedster en antourage hier mijn droomjurk gevonden. Dames van Hartenvrouw dank jullie wel voor de goede zorgen en... lees meer we hebben zeker genoten van de high tea, één woord geweldig!!
Heleen Boers
2 maart 2025 -
Heel fijn geholpen, bedankt voor alles dames!
Suzanne Van Effrink
14 juli 2024 -
Vandaag met vriendinnen hier geweest. Wat een warm welkom met verse zelfgemaakte appeltaart. We zijn zo fijn geholpen BV.wij mochten zelf rond kijken en aangeven welke jurken onze vriendin wilde passen. Wat een keuze was er. De ene nog mooier dan de ander. Er werd alle tijd genomen, onze vriendin... lees meer mocht allerlei stijlen passen.. Er werd met ons meegedacht en nog fijner er werd geen beslissing geforceerd. Wat een geduld hebben ze met ons gehad! Kortom een aanrader
Alice Van Haasteren
17 maart 2025 -
Helemaal blij met mijn mooie trouwjurk! Deze winkel voelt bij binnenkomst al gelijk huiselijk en je voelt je op je gemak, de appeltaart is heerlijk, er wordt goed geluisterd naar jouw wensen, wie jij bent als persoon en je krijgt eerlijk advies. Elma heeft echt mensenkennis en is een kei... lees meer in haar vak. Ik voelde mij in goede handen bij haar en haar team, voor alles werd gezorgd en niets is teveel gevraagd. Er is echt oprechte aandacht van mens tot mens en het contact was informeel, prettig en duidelijk. Ook wordt er goed gekeken dat je binnen jouw budget blijft. Elma heeft uiteindelijk mijn jurk uit de rek gepakt, waar ik mij gelijk mooi en stralend in voelde. Ook al moest ik wat langer reizen, het was de reis meer dan waard en ik zou deze winkel met deze fijne hartelijke mensen dan ook zeker aanraden! Dankjewel voor de ontspannen, fijne en gezellige middag! Mijn hart gaat hier helemaal van open en maakt een sprongetje. Ik ging blij de deur uit en kan niet wachten tot mijn jurk binnen is. Jullie doen jullie naam eer aan, ga zo door lieve dames!
Margo Kitzen
17 oktober 2024

















