-
Wat een geweldige ervaring! Dames met een hart van goud en passie voor het vak! Jullie luisteren echt naar de bruid en fantastisch geslaagd!! Tranen, gezelligheid en gewoon wauw! ...
Samira Warmerdam
21 november 2024 -
Super fijne zaak!! Nemen de tijd voor je en bieden een heerlijke appeltaart aan.
Kelly Wolfs
29 augustus 2024 -
Hartenvrouw Bruidsmode is echt DE plek om je trouwjurk te vinden! Van geweldig, eerlijk, en oprecht advies tot de kwalitatieve, breed assortiment aan maten en jurken, je vindt het allemaal hier! Ik kreeg allerlei verschillende stijlen jurken aan die binnen mijn budget vielen en je komt echt niets te kort!... lees meer Voor iedere maat, smaak en budget is er wel een jurk te vinden! Ga vooral eens naar binnen om informatie in te winnen en je zult verliefd worden op zowel een mooie bruidsjurk als het vakkundig personeel dat er werkt!
simone den breejen
10 december 2024 -
Wat een fantastische ervaring bij Hartenvrouw! Vanaf het eerste moment voelden mijn dochter én ik ons enorm welkom. Er was meteen een klik met Elma, die samen met haar collega met zoveel warmte, aandacht en vakkennis de passessie begeleidde. Ze wisten precies de juiste sfeer te creëren, waardoor het passen... lees meer niet alleen ontspannen maar ook echt een feestje werd. Mijn dochter heeft hier haar droomjurk gevonden, helemaal passend bij haar persoonlijkheid. Het totaalplaatje, compleet met een stoer spijkerjack en hoed, maakte het helemaal af. Wij zijn ontzettend dankbaar voor deze bijzondere ervaring en raden Hartenvrouw van harte aan aan iedereen die op zoek is naar een trouwjurk én een onvergetelijke beleving.
Marion Post
6 oktober 2025 -
Amazing bridal store! We went shopping for a dress for my cousin and hit the right store at first try. We've had a very warm welcome, very helpful service and managed to buy a dress! The ladies here really helped us by looking through the brides perspective and made her... lees meer super happy! We really appreciate them calming her nerves down and the kindness they've shown. Elma, thank you so much for today, for the beautiful dress and tiara! We look forward seeing you again! Xx. A + M
Angelina Marhe
30 januari 2023 -
Lieve bruid… hier moet je naar toe! Warm en gezellig, supportive, kennis van zaken… deze dames bieden je echt alles wat je nodig hebt bij het uitzoeken van jouw droomjurk/outfit! Bij binnenkomst loop je de warmte en het enthousiasme van Elma en Yvette tegemoet. Gezellig ontvangst, kennismaking en uitleg... lees meer hoe je afspraak gaat verlopen. Geef je er gerust aan over! Je bent bij de dames in de beste handen die je je kan wensen. Voordat je start met passen loop je een rondje langs de jurken (keuze genoeg!). Jij en degenen die met je mee zijn mogen er een aantal uitzoeken die je gaat passen. Ideaal, zo heeft iedereen even hun mening kunnen/mogen geven en gaat het daarna alleen nog maar waar het echt over moet gaan… hoe voel jij je in de jurk/outfit? Ik vond het mega spannend en was op een gegeven moment ondersteboven van alle keuzes. Ik verwachtte een “say yes to the dress”-moment zoals op tv en raakte in de war toen dat niet meteen kwam. Elma luisterde naar mijn wensen en overwegingen. Ze dacht mee, gaf advies en was heel begripvol, dat was zo fijn! “Ja, dit is mijn jurk”-momenten komen in vele soorten en maten en ze zijn allemaal goed (niet vergeten). Heel heel erg blij ben ik dat ik heb gekozen om naar Hartenvrouw te gaan. Lieve Elma en Yvette, dankjulliewel!!
Babette Pol
14 juni 2024 -
Ontvangen met koffie en gebak door 2 vriendelijke dames . Veel mooie jurken en goede service. We zijn geslaagd met een mooie bruidsjurk en een hele leuke ervaring.
Erna van der Waal
24 januari 2025 -
Een enorm goede en fijne ervaring gehad bij Hartenvrouw Bruidsmode. Ontzettend leuk en warm ontvangen met een lekker stukje appeltaart. Na een leuke en gezellige middag geslaagd voor mijn jurk. Eenmaal thuis sloeg de twijfel toe: heb ik wel de juiste keuze gemaakt? Ik heb Elma gebeld en zij reageerde... lees meer heel begripvol en ik mocht weer langskomen om de jurk nog een keer te passen. Wederom werd ik heel goed geholpen door Elma en Jedidja en zij hebben met veel geduld echt de tijd genomen om mij te helpen (zelfs een stukje na sluitingstijd). Ik heb nog meerdere jurken gepast, maar uiteindelijk toch bij mijn eerste keuze gebleven. We hebben zelfs 2x gevideobelt met de coupeuse om te kijken wat de mogelijkheden zijn voor aanpassingen aan mijn jurk. Ik ben deze twee dames echt enorm dankbaar en raad iedereen dan ook aan om hierheen te gaan voor je trouwjurk!
Joyce
13 oktober 2025 -
Zeer lieve, vriendelijk en positieve mensen. Je wordt zeer goed geholpen, niets is hun te veel. Ze denken mee qua modellen van de jurk en luisteren goed naar de a.s.bruid. Mijn dochter is geslaagd met een prachtige jurk. Dankzij Hartenvrouw Bruidsmode. P.s. Ze hebben ook zeer mooie jurken... lees meer en jasjes voor andere bruiloftgasten.
Aukje de Lange
17 november 2024


















