-
Mijn dochter is leuk geholpen door Elma zij heeft echt persoonlijke aandacht voor de aanstaande bruid en laat haar stralen.
Corina Van Helten
31 juli 2025 -
Super mooie en leuke ervaring hier gehad. Mijn vriendin is onlangs verloofd en zocht al een lange tijd naar de perfecte jurk voor haar bruiloft, we zijn veel boetiekjes afgeweest maar hier uiteindelijk toch de droom jurk gevonden. We mochten allemaal een jurk voor haar uitzoeken om te passen, wat super leuk... lees meer was om te doen. Daarnaast konden we ook onze mening geven doormiddel van een bordje met 'Yes' en ' Next' omhoog te houden. Uiteraard hebben we geproost op de mooie jurk. Ontzettend bedankt voor alle lieve zorgen en wie weet komen we weer terug 😉
Jasmijn van Elburg
14 november 2025 -
Warme ontvangst, veel keuze in jurken en goede service
Lyanne Miltenburg
14 mei 2024 -
Heel geduldig en liefdevol geholpen. Met veel zorg en kunde gekeken naar de toekomstige bruid. Meegedacht in wat de bruid mooi vond. Ook als gasten goed verzorgd met drinken en heerlijk versgebakken appeltaart!
Rachel Klaucke
21 februari 2026 -
Samen met mijn dochter Jamie en mensen die voor haar belangrijk zijn een heerlijke passing gehad bij deze topzaak. Uiteindelijk heeft ze volmondig "Yes, to the dress", gezegd. Wat een warme, persoonlijke, eerlijke en gezellige ervaring. Dames, dank jullie wel!!! Het was voor haar heerlijk om echt in het... lees meer middelpunt te staan. Heel veel liefs, een blije moeder
Esther Wiebes
3 november 2025 -
Erg leuke pas sessie, mooie jurken en heel veel keuze. Ook erg leuke medewerkers!
Stacey Schlüter
15 maart 2026 -
Lieve mensen, goed geholpen. Veel keuze.
Isabelle Sijm
14 maart 2024 -
Ontvangst met koffie en gebak. Elma stelde ons op ons gemak en had een goede klik met de a.s. bruid en met ons. Ontzettend leuk geholpen. Prachtige jurken. Veel keuze.
Judith
31 juli 2025 -
Een enorm goede en fijne ervaring gehad bij Hartenvrouw Bruidsmode. Ontzettend leuk en warm ontvangen met een lekker stukje appeltaart. Na een leuke en gezellige middag geslaagd voor mijn jurk. Eenmaal thuis sloeg de twijfel toe: heb ik wel de juiste keuze gemaakt? Ik heb Elma gebeld en zij reageerde... lees meer heel begripvol en ik mocht weer langskomen om de jurk nog een keer te passen. Wederom werd ik heel goed geholpen door Elma en Jedidja en zij hebben met veel geduld echt de tijd genomen om mij te helpen (zelfs een stukje na sluitingstijd). Ik heb nog meerdere jurken gepast, maar uiteindelijk toch bij mijn eerste keuze gebleven. We hebben zelfs 2x gevideobelt met de coupeuse om te kijken wat de mogelijkheden zijn voor aanpassingen aan mijn jurk. Ik ben deze twee dames echt enorm dankbaar en raad iedereen dan ook aan om hierheen te gaan voor je trouwjurk!
Joyce
13 oktober 2025

















