-
Fantastische ervaring hier! Met mijn zusje (aanstaande bruid) in meerdere zaken geweest, maar hier ontzettend goed geholpen en de tweede jurk was DE jurk. Elma is een topper
Femke Muurling
24 juli 2025 -
Echt een aanrader! Wij kwamen met een gezelschap van 5, en werden hartelijk ontvangen met een kopje thee & appeltaart. Er werd rustig de tijd voor ons genomen, en goed geluisterd naar mijn wensen. Mega ruime keuze in jurken en accessoires, en je mag alles passen en proberen. Wat een... lees meer fijne ervaring was dit, hartelijk bedankt lieve dames! I said yes to the dresssss
Rebeccah
12 oktober 2024 -
Heel fijn geholpen, bedankt voor alles dames!
Suzanne Van Effrink
14 juli 2024 -
Geweldig na een kut dag helemaal in wolken gelegd door personeel en een jurk gevonden en ze hadden alle tijd voor ons Geweldig !!!
Merel
14 maart 2026 -
Laatst was het zo ver, mijn pasafspraak bij Hartenvrouw Bruidsmode. Na een goede eerste indruk bij mijn kennismaking de week ervoor, keek ik onwijs uit naar de pasafspraak. We werden wederom hartelijk ontvangen met en drankje en een heerlijk stuk appeltaart. Eerst werd weer rustig verteld hoe e.e.a. zou gaan... lees meer verlopen, zodat je precies weet wat er gaat gebeuren. Ook was er ruimte voor vragen vanuit mijn kant. Vervolgens was het tijd om jurken uit te gaan zoeken. We kijken naar wat ik mooi vind uit de rekken, maar ook laat ik jurken zien die ik heb opgeslagen vanaf de website. Er is ruimte om lekker zelf te neuzen met je gezelschap, maar ook word je goed begeleid, want de keuze is reuze. Dit zorgt ervoor dat je niet geheel overvallen wordt door al het aanbod. Met 10 prachtige jurken gingen we uiteindelijk de paskamer in. Wat een spannend en leuk moment! Ik voelde mij volledig op mijn gemak. Ook mijn gezelschap werd overal goed in betrokken. Het systeem wat zij hanteren om tot de droomjurk te komen werkt super goed. Alle jurken die ik heb aangehad waren stuk voor stuk mooi, maar het gaat er om wat past bij jou als persoon en waar je uiteindelijk echt in straalt. Af en toe werd het even moeilijk, maar dan wisten ze precies hoe ze je moesten helpen, waardoor toch heel snel duidelijk werd welke het in ieder geval niet moest worden. Een bewezen systeem, echt mooi om te zien. Uiteindelijk waren we het er unaniem over eens dat de allereerste jurk DE jurk was voor mij, mijn droomjurk waarin ik het meest straalde en waar ik continu tranen van in mijn ogen kreeg. Dit was hem! Er is zoveel ruimte om tot die uiteindelijke keuze te komen, niets gaat overhaast en het gaat volledig op je eigen gevoel. Ze helpen o.a. d.m.v. het stellen van vragen, maar ze maken nooit de keuze voor jou of proberen je een richting op te duwen. Ze begeleiden je waardoor je zelf tot de juiste jurk komt, waarbij je vervolgens volmondig JA! kunt zeggen. Ik heb geen moment spijt gehad van mijn keuze en ook na het zien van de vele foto’s en filmpjes die mijn gezelschap gemaakt hebben (want ook dat mag allemaal gewoon) ben ik 100% zeker dat ik de juiste keuze heb gemaakt. De gekozen jurk had ik vooraf al opgeslagen op mijn telefoon, maar in de winkel bleek deze net wat boven mijn budget. Omdat dit echt mijn jurk was, zijn ze mij goed tegemoet gekomen, waardoor ik toch mijn droomjurk kon kopen. Ze denken echt met je mee en doen er alles aan om je te laten schitteren op je bruiloft. Een bruidsjurk kopen bij Hartenvrouw Bruidsmode raad ik iedereen aan, het is een feestje en belevenis op zich en ik kijk dan ook nu al uit naar mijn coupeuse afspraken zodra mijn jurk binnen is. Lieve Yvette en Elma, jullie zijn toppers, bedankt voor deze fantastische ervaring!
Sabrine
14 februari 2024 -
Zojuist mijn allereerste afspraak óóit voor het uitzoeken van een bruidsjurk gehad bij Hartenvrouw bruidsmode. Ik was best zenuwachtig maar ben hier zo fijn geholpen door de dochter van de eigenaresse! 🥰 Het was een fijne ervaring, veel deskundigheid en opties en als klap op de vuurpijl ook nog eens... lees meer geslaagd voor dé jurk! 🤩 Zoek je nog een mooie jurk en een fijne ervaring? Dan moet je zeker bij Hartenvrouw wezen!
Rooz Boersma
13 februari 2026 -
Vandaag met vriendinnen hier geweest. Wat een warm welkom met verse zelfgemaakte appeltaart. We zijn zo fijn geholpen BV.wij mochten zelf rond kijken en aangeven welke jurken onze vriendin wilde passen. Wat een keuze was er. De ene nog mooier dan de ander. Er werd alle tijd genomen, onze vriendin... lees meer mocht allerlei stijlen passen.. Er werd met ons meegedacht en nog fijner er werd geen beslissing geforceerd. Wat een geduld hebben ze met ons gehad! Kortom een aanrader
Alice Van Haasteren
17 maart 2025 -
Super mooie jurken! In een keer geslaagd voor mijn droomjurk! Heel lief en mee denkent personeel en hele goeie sfeer meteen bij binnenkomst. Leuk ontvangst met koffie en gebak! Ook voor de dag gasten/moeder van de bruid hele mooie optie’s Super goed geholpen!
Deyna Cramer
7 februari 2026 -
Mooie grote bruidszaak met lieve mensen en prachtige jurken
Ilona Cornelissen
29 augustus 2024

















